Permission Marketing (İzinli Pazarlama) ve Release the Idea Virus (Virüs Fikrini Serbest Bırakın) kitaplarının yazarı Seth Godin, yeni bir kitapla geri döndü: Survival is Not Enough (Hayatta Kalmak Yetmez). Kitabında şöyle diyor:
“Şirketinizin zum yapmayı (hızla yükselmeyi) öğrenmesi gerekir. Zum yapan bir şirket, değişimi bir tehdit değil, bir rekabet fırsatı olarak kucaklar. Yeni fırsatlara açıktır ve belirsiz bir gelecek karşısında donakalmaz.
Her şirket, gençken zum yapmıştır. Ama başarı, pek çok kurumu bozmuştur ve şimdi bunlar ya çok şişman, ya çok tıkanmış ya da yeniden zum yapmaya korkar haldedir. Şirketiniz baskı altındaysa, yalnızca iki seçeneği vardır. Ya değişir ya da sizin gibi insanlardan stresle başa çıkmanızı ister. İlki, üretkendir, enerji vericidir ve kazançlıdır. İkincisi ise nahoş bir cinnet durumuyla sonuçlanır.
Kaos dolu dünyamızda mutsuz, stresli, dolandırılmış ve/ya da para kaybediyor iseniz, belki de radikal olarak farklı bir yaklaşım geliştirmenin zamanı gelmiştir. Değişimle savaşmak yerine onu kucaklayan bir şirket kurulabilir. Yavaş değil, hızlı hareket etmeyi isteyen insanları çeken bir şirket. Çevresinden daha hızlı değişen ve arka arkaya ezici zaferler kazanan bir şirket.”
Alıntının tamamı http://zoometry.com/zoom/excerpt.asp adresinden okunabilir.
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Zum Yapmayı Öğrenin