Azını vaat edin, fazlasını verin. Müşteri mutluluğuyla sonuçlanan bu yöntem, yazar Denny Hatch’in “Yöntem Pazarlama” felsefesinin temelini oluşturur. Rekabetçi bilginin doğrudan pazarlama altın madeni olarak bilinen “Kim Ne Postalıyor?”un arkasındaki doğrudan pazarlama uzmanı ve pek çok doğrudan pazarlama kitabının yazarı olan Hatch, konusunu iyi bilmektedir.
Başta, sitedeki satış alanında tur atmaya ve sunulan ürünlerin kısa özetini yazmaya hazırlamıştım kendimi. Ama bunun yerine, Hatch’in son kitabını aldım. Bu kararımda, yazarın çarpıcı, açık ve kesin üslubu etkili oldu. Tüm pazarlamacılar, bu ustadan bir şeyler öğrenmek, doğrudan pazarlamaya ilişkin kitapların listesine bakmak ve zaman, para ve hata tasarrufu sağlayabilecek “Doğrudan Pazarlama İçin Temel Kontrol Listesi” ile “Yöntem Pazarlamacının 20 Maddelik Ana Kontrol Listesi” gibi pek çok faydalı rehberi bilgisayarlarına yüklemek için bu siteyi ziyaret etmeliler. Çok faydalı bir kaynak.
Ayrıntılı bilgi için: http://www.methodmarketing.com
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Yöntem Pazarlama