Twitter’ın işiniz açısından en iyi kullanım şekli, hiç kuşkusuz, hedef pazarınızda takipçiler toplamaktır. Ama size bir soru: On binlerce takipçiyi gerçekten idare edebilir misiniz?
Fikir: Twitter’daki köşenize konuyla daha az ilgili rasgele 100.000 kişi toplamaktansa, ürün ya da hizmetlerinizi gerçekten satın alacak 1.000 takipçi toplamak daha iyidir.
Twitter’da hedef pazarlar nasıl bulunur?
Niş anahtar kelimelerinizi kullanın ve bu kategorilerde yer alan kişileri takip edin.
Örnek: Web geliştiriciler için eğitim hizmetleri veriyorsanız, Twitter’da “web geliştirici” terimini kullanarak arama yapın ve bu kişileri takip etmeye başlayın. Genç aileler için sigorta ürünleri sunuyorsanız, Twitter aramanızda “baba” ya da “anne” kelimesini kullanın. Temel kural, er geç sizden satın alacak kişileri takip etmektir.
Twitter Arama Kaynakları
Twitter Arama: http://search.twitter.com
Twitter İleri Düzey Arama: http://search.twitter.com/advanced
Twellow: http://twellow.com
MrTweet.com: http://MrTweet.com
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Twitter: Hedef Pazarınızı Bulun