Yazar: Gülin Özüaydın
‘Junior’ olmak yarı amatör olmaktır ama amatör olmak asla acemi olmak değildir! Amatörlüğün özgürlüğü, hata yapma toleransının yüksekliği ve herkese parmak ısırtan gençliği… Mükemmel yaptığınızı düşündüğünüz işin, o kadar da parlak bulunmaması ve kocaman hayal kırıklığı… Pes etmezseniz yoluna giren üretim süreciniz ve öğrendiklerinizle bir gün piyasada size gülümseyen fikriniz… Ve ‘Senior’luğa atılan adımlar… İşlerinizin parlaklığı, hatalarınızın azalışı, omuzlarınızdaki sorumluluğun bir o kadar artışı, Junior’lara bakıp ‘biz de geçtik o yollardan’ naraları…
İki aydır ülkede Juniorlar için güzel şeyler oluyor! JR. Campaign dergisi, sektördeki Junior’ların kalbini çaldı. Reklam sektörü başta olmak üzere 30 yaş altı tüm çalışan Junior’lara özel ücretsiz çıkan dergi, Junior olmanın korkularını, heyecanını, yaratıcılığını ve çılgınlığını anlatmaya aday.
Adeta uzun zamandır beklenen geldi, dedirtircesine heyecanlandıran, bir o kadar da ‘Sektörden değiller mi, dergide de bu defa bizim iç görülerimizi kullanmışlar’ fikrine kapıldığınız bir çalışma.
Keşke ben yapsaydım köşesinde, her reklamcının ‘Ah bu reklamı ben yapacaktım!’ dediği reklamları anlatıyor, Junior’lar. Geçtiğimiz ayın öne çıkan kampanyaları bölümünde, sektörün öne çıkan işlerini takip etme fırsatı veriyor dergi okurlarına. Bir diğer güzel köşe ise, ‘Hayatım reklam’. Bu bölümde, Junior’lar bu mesleği nasıl seçtiğiyle ve reklam dünyasına bakış açısıyla belki de geleceğin Junior’larına ışık tutuyorlar. El yapımı sayfaları ise kreatif ve art direktörlerin çizimleriyle renklendirilmiş.
Gözünüze çarptığında mutlaka göz atmak için can atacağınız bu özgün dergiyle, pek çok üniversite kampüsünde, hava limanlarında, sinemalarda, kafe ve restoranlarda karşılaşabilirsiniz.
Junior’sanız, Junior’ca kalmak istiyorsanız dergiye bir göz atmalısınız.