TV’de rating, radyoda dinlenme oranları, internette tıklanma ve basılı mecralarda tiraj derken tüm reklamveren firmalar harcadıkları paranın karşılığını alıp almadıklarını soruşturuyorlar. Hem dünyada hem Türkiye’de reklam verimliliğinin ölçümü konusundaki tartışmalar bitmek bilmiyor.
Turkey Yellow Pages, yeni ürünü Reklam Ölçer Kreatif ile bu tartışmaya bambaşka bir boyut getiriyor. Firmaların her türlü mecrada verdikleri reklamların geri dönüşünü ölçmek artık mümkün. Hem de direkt satışa çevrilebilecek, potansiyel müşterilerden gelen telefon aramalarını ölçümleyerek!
Reklam Ölçer Kreatif ile ister internet, ister outdoor, isterse basılı mecralarda verilen reklamı ölçebilirsiniz. Hatta reklamveren firmalar hangi mecralardan daha çok geri dönüş aldıklarının istatistiksel bilgilerini toplayarak, ilerleyen dönemlerde yatırımlarını daha verimli yönlendirme şansını yakalayabilirler.
Reklam Ölçer Kreatif bütçelerin daha isabetli kullanılmasına imkan vermenin yanı sıra firmaların müşterilerinden gelen aramalar sayesinde bir veritabanı oluşturmalarını ve bu aramalara ne kadar sağlıklı bir operasyon ile cevap verdiklerini ölçmelerini de sağlıyor.
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Reklam Geri Dönüşleri İçin Reklam Ölçer Kreatif