Bütün o beyaz alan! Çoğu zarf, ürün ya da hizmetlerinize yönelik “billboard” olarak hizmet verebilecek kısa bir metin için harika bir alana sahiptir. Kimi zaman “teaser” olarak da adlandırılan bu basit ifadeler, epey dikkat çekebilir ve zarfınızın açılmasını sağlayabilir. Şimdi PC’ler için hazırlanan grafik yazılımıyla kısa sürede yeni “billboard” zarflar yaratabilirsiniz.
“Billboard”unuzu, genellikle sol köşedeki gönderen adresinin altına yerleştirin. Kullandığınız ifadenin, resmi alanlara taşmamasına özen gösterin.
İfadenin “zamana duyarlı” olmasını sağlayın. Örnekler:
“1 ders yerine 2 ders alın… 15 Mart’a kadar kaydolun”, “Çok geç değil! Yenilenen vergi yasaları semineri… 15 Mart’ta”, “Web sitemizi ziyaret edin: http://www.yoursite.com”
Birinci sınıf postanızın size daha fazla hizmet etmesini sağlayın.
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Postalama Zarflarınızı Billboard Gibi Kullanın