parlak fikir köşesi
Nesne Pazarlaması
Müşteri adaylarının ilgisini çekmek söz konusu olduğunda, küçük şeyler büyük anlam kazanır. Giriş mektuplarıyla birlikte postalanan ucuz nesneler, satış amaçlı takip aramalarında mükemmel bir destek olabilir. Bazı örnekler:
• Lastik hava basıncı ölçer: “Satışlarınızın havası bitti mi?”
• Kağıt uçak: “Pazarlama maliyetleriniz stratosfere mi yükseliyor?”
• Mikrodalga için patlamış mısır paketi: “Gerçekten ses getiren bir metin için Acme Agency’yi arayın.”
Bu pazarlama çabanızı maksimum düzeye çıkarmak için, her zaman müşteri adaylarınızı, postalamadan sonra 5 işgünü içinde arayın. Postalamanıza eşlik eden nesne, beyinlerdeki taze yerini koruyacak ve satış sürecinin başarıyla sonuçlanmasına yardım edecektir.