Bir yiyecek alışverişi platformu olan Rosie, kullanıcılarının alışveriş rutinlerine bakarak tüketicilere ihtiyaç duydukları anda ürün tedariki yapıyor.
New York merkezli hizmette alışverişçiler önce evleriyle ilgili (kaç kişi yaşıyor, yaşları ve cinsiyetleri, düzenli alışveriş alışkanlıkları vb.) detayları giriyorlar. Daha sonra diğer perakende satış sitelerinde olduğu gibi mağazadaki ürünleri inceleyip istediklerini sepetlerine atıyorlar. Bu alışveriş listesi, kullanıcıya en yakın markette hazır ediliyor ve müşteri kendine uygun bir zamanda gidip ürünlerini alıyor. Rosie uygulamasıyla, müşteriler alışveriş tarihçelerine göre belirlenen bir akıllı algoritmaya dayanarak belli bir ürünün bitmesine karşı uyarılıyor. Servis o ürün için en ucuz fiyatı otomatik olarak buluyor ve yakın bir mağazada rezerve ediyor. Ayrıca, Rosie’nin özel bir sipariş servisi olan TaskRabbit’le kurduğu işbirliği sayesinde, kullanıcılar ürünlerini almak için yerlerine başkasını da gönderebiliyor.
Bu tür bir yenilik –akıllı buzdolapları gibi- günümüz dünyasının işi başından aşkın ailelerinin üstündeki baskıyı almaya büyük yardımcı olabilir. Günlük ev işleri başka nasıl sürekli ve kolay kılınabilir ki?
Daha fazla bilgi için: www.rosieapp.com
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Müşterilerin alışveriş geçmişlerini analiz ederek ürünlerin ne zaman biteceğini tahmin eden online market