
Mattel’in klasik kart oyunu UNO, geleneksel oyun gecelerine yeni bir soluk getiriyor: UNO Social Clubs girişimiyle oyun, gece hayatıyla buluşuyor. Bu yenilikçi deneyim, Las Vegas’taki Palms Casino Resort’ta UNO temalı bir süitte başladı. Süitte oyun masaları, özel bir bowling salonu ve kişisel bir oyun sunucusu yer alıyor.
Ağustos ayından itibaren UNO Social Clubs, Los Angeles, New York City, Chicago, Atlanta ve Austin’deki barlarda yer alacak. Etkinliklerde turnuva formatında oyunlar oynanacak ve UNO temalı içecek menüleri sunulacak. Katılımcılar ayrıca UNO Golf, UNO Teams ve UNO Show ‘em No Mercy gibi yeni varyantları da deneyebilecek. Mattel Oyunlar Küresel Başkanı ve Başkan Yardımcısı Ray Adler, “UNO Social Clubs’ı, oyun gecesini yeniden hayal etmek, insanları gerçek hayatta eğlence, bağ kurma ve biraz da dostane rekabet için bir araya getirmek amacıyla yarattık,” dedi.
TREND YORUMU
UNO Social Clubs, nostalji, gece hayatı ve yükselişte olan deneyim ekonomisini zekice harmanlayan bir girişim. Oyun geceleri artık sadece çocuklara ve ailelere özel değil — yetişkinler, gerçek hayatta bir araya geldikleri, bağ kurabildikleri ve içlerindeki çocuğa ulaşabildikleri özenle kurgulanmış deneyimler arıyor. UNO Social Clubs, kaçış odaları, yetişkinler için LEGO setleri ve oyun temalı barların popülerleşmesine neden olan zihniyete hitap ediyor.
İnsanlar, yüz yüze bir araya gelip hafif rekabet veya ortak bir nostaljiyle bağ kurabilecekleri alanlar istiyor. Düşük riskli eğlence ve dostane rekabet sunan markalar hem kalpleri hem cüzdanları kazanacak. Bu özellikle dijital öncelikli bir dünyada analog eğlenceye yeniden değer veren Z kuşağı ve genç Y kuşağı için geçerli.
Kaynak: TRENDWATCHING.COM