18 yıldır stratejik pazarlama iletişimi, medya ilişkileri, dijital medya, kriz yönetimi, reklam, etkinlik yönetimi ve interaktif hizmetleri kapsayan toplam pazarlama iletişim çözümlerinde hizmet vermekte olan Marjinal Porter Novelli, 2008 yılında Türkiye ofisi olduğu Porter Novelli ile birlikte yeni global kurumsal kimliğini tanıttı.
Marjinal Porter Novelli bugün dikkatini, başarısı global düzeyde bilinen Porter Novelli ile paylaştığı sinerji ile getirdiği değişikliklerin hakkını vereceğine inandığı bir kimliğe çevirmiş bulunuyor. Yeni kurumsal kimliğinde yer alan grafik element “dönüşüm”ü simgeliyor ve ajansın müşterileri için dönüştürücü faaliyetlerde bulunduğunu, sektördeki öncü rolünü ifade ediyor. Koyu siyah-beyaz bir zeminle buluşan canlı bir turuncu renkte göstergesini buluyor.
Marjinal Porter Novelli Ajans Başkanı Asuman Bayrak, “Tüm çabalarımız, sıra dışı bir küresel hizmet vererek müşterilerimizin benzersiz ihtiyaçlarını kendi evrenimizin merkezine yerleştirmeyi hedefliyor. Bu doğrultuda her türlü coğrafi ya da idari engeli de ortadan kaldırıyoruz. Yeni yaklaşımımız, nerede olurlarsa olsunlar, Porter Novelli ağı içinde bulunan en iyi, en parlak yeteneklerimizin sizin için seferber olması, bilgilerini ve yaratıcılığını sizin daha çok ve daha hızlı kazanmanız için kullanması anlamına geliyor. Bu noktada, pozitif enerjimiz ve eşsiz hareket kabiliyetimizin çok büyük olduğunu, tüm ağımız tarafından yoğun bir şekilde paylaşıldığını ve bundan fazlasının yolda olduğunu da belirtmek istiyorum” diye görüşlerini ifade ediyor.
Marjinal Porter Novelli yenilenen kimliği doğrultusunda web sitesini de yeniden tasarladı.
E-BÜLTEN
haberler
Marjinal Porter Novelli yenilendi