parlak fikir köşesi
Karşılaştırma Sayfaları Gerçek Kazananı Gösterir
Satış sunumu esnasında ya da “arkada bırakılacak” bir belge olarak kullanılabilecek, 21x28 cm’lik, üç sütunlu, basit bir karşılaştırma sayfası hazırlayarak, ürünlerinizin ana rakibinizin ürünlerinden nasıl çok daha iyi olduğunu gösterin. En soldaki sütun, karşılaştırma unsurlarını (maliyet, zaman tasarrufları, teslimat, diğer faydalar, vb.) içermelidir. Ortadaki sütun, ürününüzün karşılaştırma unsurlarını (sol sütuna yanıt olarak) içermelidir. En sağdaki sütunda ise rakibinizin unsurları bulunmalıdır. Metni kısa ve doğrudan konuya odaklı hazırlayın. Müşteri adayı, hızla “şöyle bir okuyarak mesajı alabilmelidir.”