Yazar ve pazarlamacı Larry Chase, “Gönderen Alanı ve Markalaştırma” başlıklı makalesinde, bir e-posta pazarlama kampanyası yaratırken Konu kısmını tek alan olarak düşünmemek gerektiğini belirtiyor:
“Bir e-postanın konu başlığı, dünyanın en etkili daveti olabilir; ama Gönderen kısmında daha önce hiç duymadığınız bir isim varsa hiçbir anlamı kalmaz. Kişisel yaşantının bir ürünü olan bu öğüt, benim açımdan çok net; çünkü sık sık bilgi@Daha Önce Hiç Duymadığım Bir Şirket.com’dan teklifler alıyorum.
Genel olarak, marka farkındalığına dayalı pazarlamayı savunan biri değilim; çünkü tüm paramızı kazanç sağlamak için harcamayı tercih ettiğimiz bir zamanda bu pazarlama biçimi pek işe yaramıyor. Ne var ki, bir e-postanın göndericisini tanımıyorsam, birey, şirket ya da bir yayınevi olsun, o e-postayı asla açmam. Sizin de aynı şeyi yaptığınızı farz ediyorum.”
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Gönderen Kısmını Kontrol Edin