Hepimizin içinde bir “çocuk” vardır. Kullandığımız doğrudan postalama araçları içinde en başarılı olanlarından biri, kırmızı kağıttan basit bir uçaktı. Metin, kağıdın yalnızca bir yüzünde bulunuyordu. Bu sayede, kağıt katlandığında, mesaj iç kısımda saklı kalıyor ve müşteri adayının merakını artırıyordu. Mesaj:
“Şirketinizin reklam faaliyetlerini yönlendirmekle ilgili bir sıkıntınız varsa, Jacobs/Gillen, Inc. size doğru yolu gösterecektir. Bütçeye sadık kalırız ve sizi tanıtım çalışmalarınızın merkezine yerleştiririz. Ama, daha fazla yeni müşteri istemiyorsanız, bu kağıt parçasıyla ne yapabileceğinizi biliyorsunuz! Reklam maliyetlerinizin aşırı yükselmesini engellemek istiyorsanız, bizi bugün arayın. Bütçenizi uygun seviyede tutalım.”
Kartvizitimizi katlanmış uçağın içine koyduk ve bu uçakları (adresler elle yazılmış ve pullar elle yapıştırılmış olarak), hedef sektörümüzün bir parçası olduğunu düşündüğümüz 2.000 yerel şirkete postaladık. Sonuç: Toplantı taleplerinde % 7 oranında geri dönüş ve yaklaşık 100 bin dolarlık yeni iş.
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Daha Yüksek Gelir İçin