Her yıl New York’un önde gelen mağazalarından biri, “en iyi cheesecake” (başka bir deyişle, fırınlanmış ürünler; yarı çıplak bayanlar değil) yarışmasına sponsor olur. Ülkenin dört bir yanından insanlar, cheesecake pişirir ve jüri oylaması için yollar. Jüri üyeleri, gönderilen binlerce cheesecake arasından en iyiyi nasıl seçerler? Güzel soru! Aynı durum, tanıtım programınız için de söz konusudur. Tanıtım “reçeteniz”, yarışta öne geçip fark edilmenizi sağlıyor mu? Belki de pazarlama karmanıza yeni malzemeler eklemenin zamanı gelmiştir; farklı bir broşür, kartpostal kampanyası, yeni posta adresleri listesi, farklı ilişki geliştirme grupları, Web üzerinden pazarlama ya da geçmişte yanaşmadığınız bir pazarlama alanına girmek gibi. Küçük bir değişiklik, büyük bir fark yaratabilir. Dışarıda bir yarış var! Yeni birşey deneyin ve yarışı kazanın.
*Peynirli pasta.
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
“Cheesecake* Yarışması”na Buyrun!