parlak fikir köşesi
Arama: Ortamları Karıştırın
Bir Google araması yaptığınızda ortaya çıkan ilk üç sonucun tıklamaların yüzde 80’inden fazlasını aldığını biliyor muydunuz?
Google’un arama motoru, “gerçek zamanlı” ve “karma arama” yetenekleriyle, her bir arama sonuçları sayfasının en tepesindeki organik ortam sonuçlarını karıştırıyor ve eşleştiriyor. Bu nedenle, içeriğinizi mümkün olduğunca farklı formatlarda yayınlamanız gerekiyor: Facebook, Twitter, blog sayfaları, e-posta, bülten, makale, PDF’ler, basın bültenleri, vaka incelemeleri, video, mobil cihazlar ve RSS beslemeleri. En önemlisi, niş arama motoru ibarelerinizi ortam karmanızla ilişkilendirmektir. Böylece, müşteri adaylarınız arama yaptığında, ilk üç sonuçtan biri olarak görünme ihtimaliniz artar.