Pazar araştırmacıları ve müşteriler, anket oturumlarının ne kadar başarısız olduğunu iyi bilirler; ama yine de bu anketler, pahalı ve yavaş bir yöntem sunmasına rağmen, bilgi toplamak amacıyla yaygın bir biçimde kullanılır. Merkezi Şikago’da bulunan ve daha düşük maliyetlerle daha yüksek kaliteli sonuçlar elde etmek isteyen Lab42, müşteri anketlerini, yapay olarak oluşturulmuş oturumlarda değil, hedef kitlenin doğal olarak vakit geçirdiği sosyal ağlarda yapıyor.
Müşteriler, Lab42’ye öncelikle ürünleri ve hedef müşterileri hakkında bilgi veriyorlar. Daha sonra Lab42, cinsiyet, yaş, lokasyon, yaşam tarzı ve ilgi alanlarına dayanan bir anket oluşturulmasına yardımcı oluyor. Ardından, nihai anketi Facebook, Twitter, LinkedIn ve daha küçük niş sosyal ağlara taşıyor. Tüketicilerin günlük faaliyetleri içinde ilgilerini çekmek amacıyla son derece odaklı ödül programları düzenliyor. Lab42, iki paket sunuyor: 3 ya da daha az günde sonuç veren, 500 dolarlık ayrıcalıklı anket ile 5 ya da daha az günde sonuç veren, 300 dolarlık başlangıç anketi. Müşteriye özel ayarlamalar yapılabiliyor.
www.lab42.com
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Anket Yapacaklara Sosyal Medya