vivo ve Euronics Grup stratejik ortaklıklarını duyurdu
vivo ve Euronics, EMEA bölgesinde büyüme ve inovasyonu hızlandırmak için stratejik ortaklıklarını genişletti. Bu iş birliğiyle vivo'nun yenilikçi ürünleri, Euronics'in güçlü perakende ağıyla daha fazla tüketiciye ulaşacak ve iki marka Avrupa'da müşteri deneyimini birlikte geliştirecek.
vivo ve EMEA bölgesinin en büyük tüketici elektroniği perakende grubu Euronics, bölge genelinde büyümeyi ve inovasyonu desteklemek amacıyla genişletilmiş bir stratejik ortaklık kurduklarını duyurdu.
Son yıllarda başarıyla yürütülen ortak çalışmaların devamı niteliğindeki bu yeni anlaşma, biş birliğini uzun vadeli ve stratejik bir ittifaka taşıyarak vivo'yu Euronics'in seçkin tedarikçi ağı içindeki kilit ortaklardan biri konumuna getiriyor. Bu adım, Avrupa'nın önde gelen pazarlarında hızlı büyümenin önünü açarken, ilerleyen aşamalarda diğer EMEA ülkelerine kademeli bir genişlemeyi de hedefliyor.
vivo'nun küresel inovasyon gücü ve yakında çıkacak X300 serisi dâhil üst segment ürün portföyü ile Euronics'in geniş perakende ağı ve çok kanallı satış uzmanlığını bir araya getiren bu ortaklık, iki markanın premium segmentteki varlığını güçlendirmeyi ve tüm kanallarda müşteri deneyimini geliştirmeyi amaçlıyor.
Bu iş birliği aynı zamanda ortak perakende medya projelerini ve müşterilere farklı kanallardan ulaşmayı sağlayacak yenilenmiş pazarlama stratejilerini de kapsıyor. Operasyonel verimlilik ise iki şirketin merkezleri arasındaki yakın koordinasyon, kolaylaştırılmış sorun çözme süreçleri ve ortak destek sistemleri sayesinde artırılacak; böylece süreç her pazarda sorunsuz bir şekilde uygulanacak.
Konuyla ilgili açıklama yapan vivo COO'su ve Başkan Yardımcısı Hu Baishan, " Euronics ile yaptığımız bu iş birliği, vivo'nun Avrupa'daki varlığını güçlendirme yolculuğunda önemli bir adım. Yeni X300 serisi gibi son teknoloji ürünlerimizi, Euronics'in benzersiz perakende ağıyla birleştirerek, şimdiye kadar hiç olmadığı kadar fazla müşteriye olağanüstü ürünler ve deneyimler sunabileceğiz. Hedefimiz hem iki şirket hem de hizmet verdiğimiz toplumlar için değer yaratan sürdürülebilir ve uzun vadeli bir iş birliği geliştirmek." dedi.
Euronics GEIE Başkanı Hans Carpels ise açıklamasında şunları söyledi: “Seçkin tedarikçi ağımız içinde stratejik ortak olarak vivo ile iş birliğimizi genişletmekten büyük mutluluk duyuyoruz. vivo'nun inovasyona ve premium ürün kalitesine olan bağlılığı, Euronics'in müşterilerine en iyi çözümleri sunma vizyonuyla tamamen örtüşüyor. Birlikte, pazar etkimizi güçlendirerek büyümeyi hızlandıracak ve EMEA bölgesindeki milyonlarca tüketiciye en yeni teknolojileri ulaştıracağız.”
vivo ve Euronics arasındaki bu güçlendirilmiş stratejik iş birliği, EMEA genelinde tüketicilere üst düzey teknoloji deneyimleri sunma yolunda yeni bir dönemin başlangıcı olarak değerlendiriliyor. İnovasyon alanındaki güçlerinden, geniş perakende ağından ve müşteri odaklı yaklaşımlarından güç alacak iki şirket; büyüme, mükemmel hizmet ve sürdürülebilir iş uygulamaları konusunda bölgeye yeni standartlar kazandırmayı hedefliyor.
İlgili Kişi:
Ceren Şahin
cerens@marjinal.com.tr
0531 031 87 14
vivo Hakkında
Akıllı cihaz ve hizmetleri odağına alarak güçlü tasarıma sahip ürünler üreten dünyanın lider teknoloji şirketi vivo, insanlarla dijital dünya arasında her zaman bir köprü kurmayı hedefliyor. Şirket, insanlara her geçen gün daha kullanışlı bir mobil ve dijital yaşam sunmak için yaratıcılığı ön plana alıyor. Benfen*, kullanıcı odaklılık, tasarım odaklı değer, sürekli öğrenme ve takım ruhu gibi temel değerleri sahiplenen şirket, daha sağlıklı, daha sürdürülebilir dünya standartlarında bir kuruluş olma vizyonuyla sürdürülebilir bir kalkınma stratejisi izliyor.
Mükemmelliği sunmak için en iyi yerel yetenekleri bir araya getirip geliştiren vivo; Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Pekin, Hangzhou, Şanghay, Xi'an ve diğer şehirlerde bulunan bir AR-GE merkezi ağı tarafından destekleniyor. Bu merkezler, 5G, yapay zekâ, endüstriyel tasarım, görüntüleme sistemleri ve diğer yükselen teknolojiler gibi en ileri kullanıcı teknolojilerinin geliştirilmesine odaklanıyor. vivo ayrıca yıllık yaklaşık 200 milyon akıllı telefon üretim kapasitesine sahip akıllı bir üretim ağı (vivo tarafından yetkilendirilenler dâhil) kurmuştur. Şu an itibarıyla vivo, satış ağını 60'tan fazla ülke ve bölgeye yaymış ve dünya çapında 500 milyondan fazla kullanıcı tarafından sevilmektedir.
*“Benfen”, doğru olanı yapmak ve bunu en doğru şekilde yapmak anlayışını ifade eder – bu da vivo'nun topluma değer katma misyonunu en iyi şekilde yansıtan bir yaklaşımdır.
vivo hakkındaki son haberleri https://www.vivo.com/en/about-vivo/news adresinden takip edebilirsiniz.
Euronics Hakkında
Euronics, EMEA ve BDT bölgelerinde faaliyet gösteren 1 numaralı tüketici elektroniği perakende grubudur. 37 ülkede 7.000'den fazla satış noktası ve 25 milyar euronun üzerinde ciroya sahiptir. Şirket, çok kanallı bir yaklaşımlar yenilikçi elektronik ürünleri tüketicilere sunmaktadır. 1990 yılında kurulan Euronics, ekonomik dalgalanma dönemlerinden bağımsız olarak her yıl cirosunda ve gelirlerinde istikrarlı bir büyüme kaydetmiştir. Bu durum, Grubun hizmet kalitesi ve yenilikçi çözümlere odaklanma konusunda pazarda rakipsiz olduğunu göstermektedir. İleriye dönük bir kuruluş olarak Euronics, sürdürülebilir perakende uygulamaları konusunda kararlıdır ve elektronik sektöründe döngüsel ekonomi girişimlerini destekleme konusunda aktif bir rol oynamaktadır. http://www.euronics.com