Protel'in İnsan ve Kültür Direktörü Selin Güzel oldu
35 yılı aşkın süredir otel, restoran, kafe, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan Protel'in İnsan ve Kültür Direktörlüğüne insan kaynakları alanında 15 yılı aşkın deneyime sahip olan Selin Güzel atandı.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunu olan Selin Güzel İş hayatına Kom Ferry'de Proje Danışmanı olarak başladı. 2011-2016 yılları arasında Profera Danışmanlık'ta İşe Alım Danışmanı olarak çalışan Güzel, farklı sektörlerde işe alım süreçlerini yönetti; müşteri kurumların organizasyon yapısını analiz ederek, aday araştırma, mülakat ve raporlama süreçlerini yürüttü. 2016-2019 yıllarında Toksöz Grup'ta Yetenek Kazanımı Yöneticisi olarak görev aldı. Uçtan uca işe alım süreçlerini yönetti; MT programları, üniversite kariyer günleri gibi projeleri yönetti. 2019'dan 2021'e kadar Hepsiburada'da İnsan Kaynakları İş Ortağı olarak görev yapan Güzel, finans ve strateji birimlerinden sorumlu oldu. Performans yönetimi, işe alım, iç iletişim ve organizasyonel gelişim gibi birçok farklı insan kaynakları fonksiyonlarını yürüttü.
2021-2025 yıllarında ise iPara'da İnsan Kaynakları Müdürlüğü görevini üstlendi. iPara'da insan kaynaklarının yanı sıra idari işler ve satın alma departmanlarının da sorumluluğunda görev aldı. 2025 Nisan ayı itibarıyla Protel İnsan ve Kültür Direktörlüğü görevini yürütüyor.
İlgili Kişi
Sezin Bulum
Marjinal Porter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Protel hakkında
Protel, 1989 yılından bu yana restoran, kafe, otel, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan bir sektör lideridir. Fintech alanından konuk ağırlama teknolojilerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Protel, tüm müşterilerine son teknoloji, kaliteli ve sürdürülebilir çözümler sunmayı hedefler. 4000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak, yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katar. İş ortaklarının hayatını kolaylaştırmak ve verimliliğini artırmak için sunduğu teknolojik çözümlerle aynı zamanda sektör standartlarını da yükseltir. Müşterilerinin operasyonel süreçlerinde aksaklık yaşamamalarını önemser ve onlara kesintisiz bir hizmet sunabilmeleri için 7 gün 24 saat destek hizmeti sağlar. Protel, değişen ve gelişen dünyaya uyum sağlayarak müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı sürdürür.