Panasonic TOUGHBOOK, Avrupa'daki servis ve çözüm yeteneklerini genişletiyor
Cardiff ve Budapeşte merkezlerine yapılan yeni yatırım, Panasonic'in çözüm tasarımı ve dağıtımından gerçek zamanlı servis ve inovasyona uzanan tam yaşam döngüsü desteğine olan bağlılığını güçlendiriyor.
Avrupa'daki mobil iş gücünün rekabet avantajı sağlamak için en son teknolojilere giderek daha fazla yöneldiği bu dönemde Panasonic Connect Europe, Cardiff ve Budapeşte'de ikili Servis ve Çözüm Merkezleri kurarak 1 Nisan'dan itibaren geçerli olmak üzere TOUGHBOOK destek altyapısında önemli iyileştirmeler yaptığını duyurdu.
Günümüzün kuruluşları, eksiksiz mobilite çözümleri tasarlamalarına, dağıtmalarına, sürdürmelerine ve geliştirmelerine yardımcı olabilecek sağlam bir mobil cihaz ortağına ihtiyaç duyuyor. Ön saflardaki ekipler, uç tabanlı yapay zekanın yükselişinden 5G'nin artan yeteneklerine kadar, teknolojilerinden ve arkasındaki destekten daha fazlasını talep ediyor.
Panasonic TOUGHBOOK Mühendislik Genel Müdürü Jon Tucker, şunları paylaşıyor: "Müşterilerimiz, sahada çalışma şekillerini dönüştürüyor. Gerçek zamanlı operasyonların giderek daha fazla yaygınlaşmasıyla, kesinti süresi kabul edilemez hale geliyor. Bu nedenle, müşterilerimizin bir adım önde olmak için ihtiyaç duyduğu uzman desteğini, bölge içi esnekliği ve tam yaşam döngüsü hizmetlerini sağlamak için Servis ve Çözüm Merkezi modelimize daha da fazla odaklanıyoruz."
Yönetilen mobilite için çift merkezli bir yaklaşım
Uzun süredir kurulu ve Hizmet ve Çözüm Merkezi olarak yeniden tanımlanan Cardiff merkezi; Birleşik Krallık'taki müşterilere hizmet vermeye devam ederken, Avrupa'daki Panasonic TOUGHBOOK operasyonlarının büyümesini desteklemek için yönetilen hizmetler yeteneklerini genişletiyor. Bu genişleme, donanım hazırlama ve takım oluşturmadan proaktif cihaz izleme ve filo yönetimine kadar her şeyi içeriyor. Panasonic, günden güne görev açısından kritik operasyonlar için müşteriye özel, her zaman hazır destek ile birlikte mobil mülkleri yönetme yeteneğini geliştiriyor.
Ayrıca Panasonic, Avrupa genelindeki TOUGHBOOK müşterileri için merkezi servis merkezi görevi görecek Budapeşte Servis Merkezi'ne de yatırım yapmıştı. Bu merkez, son iki yıldır Panasonic görsel ve fabrika çözümleri iş birimleri için servis ve bakım desteği sağlıyor. Artan yerel dayanıklı mobilite uzmanlığı ile Panasonic'in kıta genelinde yüksek hızlı TOUGHBOOK dağıtımı, onarımı ve desteği sağlama yeteneğini geliştiriyor.
Panasonic Connect Europe Müşteri Hizmetleri Başkanı Donald Maidment şunları söylüyor: "TOUGHBOOK cihazlarımızın servis ve performansı konusunda her zaman tam sorumluluk alıyor olmamız bizi farklı kılıyor. Bu yatırımla, bu taahhüdümüzü genişletiyoruz. Desteği dış kaynaklardan sağlayan rakiplerin aksine, mobil varlıkların yaşam döngüsü boyunca müşterilerimizle doğrudan iletişim içerisinde kalıyor ve onları destekliyoruz."
Uçta inovasyonu destekleme
Panasonic'in genişlemesi, saha teknolojisinin hızlı gelişimini destekliyor. Artık uçta çalışan yapay zeka modelleri ve gerçek zamanlı bağlantı sağlayan 5G ile kuruluşlar, daha fazla istihbaratı mümkün kılıyor ve karar alma sürecini hizmet noktasına daha yakın hale getiriyor. Bu kapasiteler ile birlikte iş verimliliği artıyor, ancak aynı zamanda teknolojinin her yerde ve hatasız performans göstermesi üzerindeki baskıyı da artırıyor.
Jon Tucker bu konuda şunları ekliyor: "Servis ve Çözüm Merkezlerimiz, bu zorluğun üstesinden gelmek için inşa edildi. "Onarım ve bakımın ötesinde hizmet sağlıyorlar, aslında modern mobil iş güçleri için bir etkinleştirme merkezi olarak çalışıyorlar."
Mobile-IT-As-A-Service – Tam hizmetli bir mobilite modeli
Müşteriye özel çözüm tasarımının yanı sıra, Panasonic TOUGHBOOK, sağlam donanımı, özel yazılımı ve yönetilen hizmetleri, tek bir ölçeklenebilir anahtar teslim çözümde bir araya getiren esnek bir model olan Mobile-IT-As-A-Service'i bu merkezlerden sunacak. Müşterilerin gerek ön saflarda lojistik için yapılandırılmış yüzlerce tablete, gerek birden fazla bölgede binlerce mobil cihazın uçtan uca yönetimine ihtiyacı olsun, Panasonic bugün ihtiyaçlarını karşılayan ve yarın onlarla birlikte gelişebilecek özel bir hizmet sunuyor.
İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
0533 927 23 95
onderk@marjinal.com.tr
Panasonic Group Hakkında
1918 yılında kurulan ve bugün dünya çapında tüketici elektroniği, cihazlar, B2B çözümler ve enerji sektörlerindeki geniş kapsamlı uygulamalar için yenilikçi teknolojiler ve çözümler geliştirmede küresel bir lider olan Panasonic Group, 1 Nisan 2022'de bir holding şirketi olarak hizmet veren Panasonic Holdings Corporation bir operasyon şirketi sistemine geçti. Grup, 31 Mart 2025'te sona eren yıl için 51,6 milyar Euro (8.458,2 milyar yen) konsolide net satış bildirdi. Panasonic Group hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen şu adresi ziyaret edin: https://holdings.panasonic/global/
Panasonic Connect Europe GmbH Hakkında
Faaliyetlerine 1 Ekim 2021 tarihinde başlayan Panasonic Connect Europe, B2B odaklı ve çevik yeni bir organizasyon oluşturdu.400'den fazla çalışanı bulunan ve CEO Shusuke Aoki tarafından yönetilen şirket, yenilikçi ürünler, entegre sistemler ve hizmetlerle müşterilerinin başarısına katkı sağlamayı amaçlıyor. Bütün faaliyetleri, İşi Değiştirme, Toplumu İlerletme ve Yarına Bağlanma vizyonunu gerçekleştirmek için tasarlanıyor.
Panasonic Connect Europe'un merkezi Wiesbaden'dedir ve aşağıdaki iş birimlerinden oluşmaktadır:
- Mobil Çözümler İş Bölümü, mobil çalışanların dayanıklı Toughbook dizüstü bilgisayarları, iş tabletleri ve el tipi cihazlarıyla üretkenliği artırmalarına yardımcı oluyor.
- Yüksek kaliteli ekranların yanı sıra bir dizi yüksek parlaklık ve güvenilir projektör sunan Görsel Sistem Çözümlerini içeren Media Entertainment İş Bölümü; PTZ ve sistem kameraları, video kameralar, Kairos IT/IP platformu, anahtarlayıcılar ve canlı etkinlik çekimi, spor prodüksiyonu, televizyon ve xR stüdyoları için yaygın olarak kullanılan robotik çözümlerden oluşan uçtan uca bir portföyden Akıllı Canlı Prodüksiyon çözümleri sunan Broadcast & ProAV ise Broadcast & ProAV.
- Perakende, Lojistik ve Üretim odaklı özel teknoloji çözümleri sunan İş ve Endüstri Çözümleri. Operasyonel verimliliği artırmak ve müşteri deneyimini geliştirmek, işletmelerin her gün en iyi şekilde performans göstermelerine yardımcı olmak için tasarlanmıştır.
- Panasonic Factory Solutions Europe, elektronik üretim çözümleri, robot ve kaynak sistemleri ve yazılım çözümleri mühendisliği dahil olmak üzere çok çeşitli akıllı fabrika çözümleri satmaktadır.
Lütfen Panasonic Connect Avrupa'nın LinkedIn sayfasını ziyaret edin: https://www.linkedin.com/company/panasonic-connect-europe/