Panasonic güvenlik çözümleri, i-PRO logosunu Avrupa'da tanıttı
Kısa süre önce lansmanı yapılan i-PRO logosu, daha güvenli bir dünya için müşterilerin gereksinimlerine özel olarak esnek biçimde geliştirilebilen Panasonic mirasını yansıtan CCTV ürünlerinde yeni bir dönemin başladığını gösteriyor.
Panasonic, yeni i-PRO logosunu lansmanı kısa süre önce yapılan ve dahili Yapay Zeka özelliklerine sahip X Serisi ağ güvenlik kameraları başta olmak üzere Avrupa pazarına sunduğu güvenlik kameralarında kullanmaya başlıyor.
i-PRO konsepti, esnek güvenlik ürünlerinde girilen yeni dönemi ve benimsenen yeni stratejiyi ortaya koymanın yanında Panasonic'in sağlamlaşmış inovasyon, görüntü ve ürün kalitesi ile birlikte CCTV kurulumları için düşük toplam satın alma maliyeti sunma konusunda kritik öneme sahip güvenilirlik gibi marka değerlerinin önemini de vurguluyor.
Markalaşmanın en önemli unsuru olan Nexus da i-PRO'nun ihtiyaç duydukları bilgileri müşterilere sunarak karar alma süreçlerini destekleme konusunda oynadığı merkezi rolü simgeliyor.
Bu ürün, bir dizi nodlardan oluşuyor ve bu nodlar, i-PRO çözümleri tarafından kayıt altına alınan ve önemli anlarda müşterilerin eylemlerine yön veren kritik bilgilere temel oluşturan ham verileri temsil ediyor.
Panasonic i-PRO Sensing Solutions Co., Ltd. Yönetim Kurulu Üyesi ve Küresel Güvenlik Sistemleri Direktörü Norio Hitsuishi konu ile ilgili düşüncelerini şöyle açıklıyor: “Teknolojileri yenilikçi bir biçimde kullanarak becerilerimizi insan yaşamını koruyan ve kurtaran profesyonelleri destekleyen hayati bilgiler sunabilecek şekilde geliştirecek ve böylelikle daha güvenli ve huzurlu bir dünya yaratacağız.”
Yeni i-PRO X Serisi ağ güvenlik kameraları, bu çözüm yaklaşımının ilk örneği olarak hem iş dünyasında hem de toplumsal hayatta kullanılan yeni nesil akıllı uygulamalar için ideal hale geliyor.
Dahili Yapay Zeka özelliklerine ve Yazılım Geliştirme Kiti'ne sahip bu kamera serisi, kurumsal müşterilerin ihtiyaçlarına göre uyarlanabilecek üçüncü taraf uygulamaları geliştirmek için tasarlandı.
Avrupa Panasonic Güvenlik İş Birimi Başkanı Gerard Figols da düşüncelerini şöyle ifade ediyor: “Hızla değişen günümüz dünyasında güvenlik teknolojisi konusunda proaktif bir yaklaşım benimsemeli ve bir olay olduktan sonra kaydedilen videoları kanıt olarak kullanmak yerine, o olayın meydana gelmesini önlemeye odaklanmalıyız. Müşterilerimizi dikkatle dinleyip ihtiyaçlarını tahmin eden ve karşılayan güvenlik çözümleri geliştirmek üzere iş ortaklarımızla işbirliği yaparak güvenilir yeni nesil güvenlik çözümlerinin sağlayıcısı olmayı hedefliyoruz.”
Kısa süre önce lansmanı yapılan i-PRO logosu, daha güvenli bir dünya yaratma hedefini gösteriyor.
İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
0533 927 23 95
onderk@marjinal.com.tr
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 582 yan kuruluşu ve 87 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2019 tarihinde sona eren mali yıl için 62,5 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratmak için teknolojiyi kullanmaktadır. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global.
Panasonic Güvenlik Çözümleri Hakkında
Panasonic Güvenlik Çözümleri, Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) şirketinin bir İş Birimidir. Merkezi Wiesbaden'de (Almanya) bulunan Panasonic Güvenlik Çözümleri, üst düzey güvenilirliğe sahip ileri teknoloji ürünü kameraları ve görüntü kayıt sistemlerini kullanarak tüm ortam koşullarında en yüksek görüntü kalitesini sunar. Panasonic'in yüz tanıma gibi Yapay Zeka teknolojileri ve analitik becerileri ile desteklenen çözümler, çeşitli türden maliyet-etkin güvenlik sistemlerinde gönül rahatlığıyla devreye alınabilmektedir. Bu çözümler, kişiselleştirilmiş reklam gibi alanlarda müşteri deneyimini iyileştirmek, ziyaretçi akışını söz konusu ziyaretçilere daha iyi hizmet sunabilecek şekilde düzenlemek ve benzeri çok sayıda amaçla da kullanılırlar.
Daha fazla bilgi için lütfen aşağıdaki adresi ziyaret edin: https://business.panasonic.com.tr/guvenlik-cozumleri/hakkimizda