Panasonic, Avrupa'da Gemba Süreç İnovasyonu için doğru zamanın geldiğini söylüyor
Avrupalı işletmelerin satın alma davranışlarındaki ve dijital dünyadaki değişim fırtınasıyla karşı karşıya kaldıkları bir dönemde Panasonic, Gemba Süreç İnovasyonu olarak adlandırılan yeni işletme inovasyonu için doğru zamanın geldiğini söylüyor. Panasonic'in Japonya'daki deneyimlerine dayanarak oluşturduğu Gemba Süreç İnovasyonu, bir işletmenin iş yapış şeklini dönüştürmeye yardımcı olmak için bir kuruluşa yönelik derin anlayışı en son teknolojilerle bir araya getiriyor.
Panasonic'in işletmeler arası bölümü, şirketlere kendilerini dönüştürmeleri için ihtiyaca özel, entegre sonuçlar sunmak adına endüstri anlayışını, donanım, yazılım mühendisliğini ve entegrasyon becerilerini bir araya getirerek Gemba Süreç İnovasyonu'nu Avrupa'ya getiriyor. Değerin üretildiği fiziksel alan anlamına gelen Japonca bir ifade olan Gemba, tedarik zincirinde ise eşyaların yapıldığı, taşındığı veya satıldığı yer olarak tanımlanıyor.
Avrupa'da Gemba Süreç İnovasyonu en net şekilde üretim, lojistik ve perakende sektörlerine uygun olmakla birlikte birçok endüstride de uygulama alanı buluyor. Gemba Süreç İnovasyonu, üretim alanında robot teknolojisi gibi teknolojileri kullanarak otomasyonu hızlandırabiliyor. Lojistik alanında ise Derin Öğrenme ve Nesnelerin İnterneti (IoT) sensör teknolojilerini kullanarak ürünlerin sınıflandırılması, planlanması, izlenmesi ve ürünlerin durumunun takip edilmesini sağlayabiliyor. Perakende alanında da kişiselleştirilmiş dijital pazarlamanın yanı sıra ürünlerin ulaşılabilirliğini iyileştirmek amacıyla stokları otomatik olarak yeniden sipariş etmeye olanak sağlamak için YZ ve kamera teknolojisini devreye alırken kullanılabiliyor.
belirtiyor Panasonic System Communications Company Avrupa (PSCEU) yeni Yönetim Kurulu Başkanı Hiroyuki Nishiuma, konuyla ilgili şunları söylüyor: “Avrupa'da iş dünyasını şekillendiren dış baskılar hiç bu kadar büyük olmamıştı. Değişen tüketici satın alma alışkanlıkları, artan çevresel ve etik farkındalık ve iş gücü havuzunu daraltan yaşlanan nüfus, bu baskılardan bazıları. İşletmeler bu sorunları yeni teknolojik inovasyonlarlaele alırken Panasonic değerin yaratıldığı yer olan gemba'yı dönüştüren endüstri çözümlerine odaklanan tam bir hizmet sağlayıcı olarak onlara yardım etmeyi planlıyor.”
Panasonic'in Gemba Süreç İnovasyonu hakkında daha fazlası, Nishiuma'nın bağlantıda yer alan makalesinde bulunuyor.
İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
0533 927 23 95
onderk@marjinal.com.tr
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 582 yan kuruluşu ve 87 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2019 tarihinde sona eren mali yıl için 62,5 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratmak için teknolojiyi kullanmaktadır. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global.