Geniş bir ürün yelpazesi ile telefon kullanıcılarının farklı ihtiyaçlarına cevap veren marka: Babilden
İlk uygarlık ve ticaret merkezlerinden olması nedeniyle ismini Babil'den alan “Babilden”; ekran koruyucuları, telefon kılıfları, kamera lens koruyucuları, şarj kabloları ve telefon tutacakları başta olmak üzere telefon kullanıcılarının ihtiyacı olabilecek çeşitli ürün gruplarını bir araya getiren geniş bir ekosistem sunuyor.
İSTANBUL, 06.12.2023 – Akıllı telefon pazarının hızla büyümesi akıllı telefon aksesuar pazarını da ivme kazandırıyor. Cihazlar bu aksesuarlarla akıllı telefonlarını hasara karşı koruyarak dayanıklılıklarını ve yeniden satış değerlerini artırma imkânı bulurken aynı zamanda kendi zevklerine göre de kişiselleştirebiliyor. Mobil aksesuar pazarının önde gelen markalarından Babilden de geniş bir ürün yelpazesi ile telefon kullanıcılarının farklı ihtiyaçlarına cevap veriyor. Telefon aksesuarları konusunda uzmanlaşan Babilden, cep telefonu ekran koruyucuları, telefon kılıfları, kamera lens koruyucuları, şarj kabloları ve telefon tutucuları dahil olmak üzere birinci sınıf ürünlerini e-ticaretin gücünü kullanarak Türkiye'nin dört bir yanına ulaştırıyor.
Babilden Kurucusu İbrahim Çeken, “Kariyerim boyunca ticaret ile uğraştım. Kendi markamı oluşturma fikri ile çıktığım yolda, Babil'in ilk uygarlık ve ticaret merkezlerinden olmasından esinlenerek markamın ürünlerine ticaret merkezinden gelen anlamını taşıyan Babilden ismini verdim. Ürün yelpazemizde genel olarak telefon aksesuarı olup cep telefonu ekran koruyucuları, telefon kılıfları, kamera lens koruyucuları, şarj kabloları ve telefon tutacakları olmak üzere telefon kullanıcılarının ihtiyacı olabilecek çeşitli ürün gruplarının satışını gerçekleştiriyoruz. Kaliteli ürünlerin uygun fiyata müşteriye ulaştırılması ilk hedefimiz. Ürünlerimizi müşterilerimize ulaştırmadan önce bizzat kendimiz test ediyoruz, kalitesinden ve güvenliğinden emin olduktan sonra satışa sunuyoruz.” dedi.
Markalaşma ve yeni pazarlar keşfetme sürecinde Amazon'u kullanmaya başladıklarını söyleyen Çeken, “Satıcı kanalında Amazon Lojistikle çalışmanın bize satış avantajı yaratacağına inanarak tüm ürünlerimizi anlaşmalı lojistik merkezine göndererek işe koyulduk. Yeni bir marka olmamıza rağmen satılan ürünlerimizin hızlı kargolanması, hızlı teslim edilmesi ve iade süreçlerimizin Amazon tarafından yönetilmesi bize operasyonel olarak inanılmaz katkılar sağladı. Biz de vaktimizi markamızı geliştirmeye ayırdık ve Amazon Lojistik ile birlikte müthiş bir büyüme gerçekleştirdik. Bunun yanında, sponsorlu ürünler, sponsorlu markalar ve görüntülü reklamlar sayesinde nokta atışı yaparak müşterilerimize ulaşıyoruz. Bu reklamlar sayesinde satışımızın yüzde 70'ni bizimle yeni tanışan müşterilerimize yapıyoruz. Markamız eğer bugünlere gelebildiyse bunda Amazon Türkiye ve sunduğu olanakların katkısı çok fazla.” şeklinde konuştu.
Daha fazla bilgi için Amazon Lojistik sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Amazon Hakkında
Amazon, dört ana prensibi takip eder: rakip yerine müşteri odaklılık, keşfetmek için tutku, operasyonel mükemmeliyetten ödün vermemek ve uzun vadeli düşünmek. Amazon, dünyanın en müşteri odaklı şirketi, dünyanın en iyi işvereni ve dünyanın çalışmak için en güvenli yeri olmak için çalışır. Amazon, Türkiye'deki operasyonlarına, Eylül 2018'de Amazon.com.tr'nin açılışıyla başladı. Amazon Prime, Eylül 2020'de Amazon'un alışveriş ve eğlencede en iyilerini Prime üyeleriyle buluşturmak için Türkiye'de hizmete sunuldu. Amazon yakın zamanda Türkiye'deki ilk lojistik üssünü yaklaşık 100 milyon dolarlık yatırım ile İstanbul'da açarak Türkiye'deki KOBİ'lerin tüm dünyadaki yüz milyonlarca müşteriye ulaşmasını da destekliyor. Daha fazla bilgi için amazon.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Bilgi için:
Ceren Moral Aru
0533 921 43 53
cerenm@marjinal.com.tr