Dayanıklı mobil bilişim cihazını doğru seçmek, mobil çalışanların verimliliğini artırmak için çok önemli
Yeni “Time To Do More” araştırması, mobil bilişim cihazı satın alacak kişilerin mobil çalışanları için en iyi cihazı seçerken nelere dikkat etmesini gösteriyor.
Panasonic, mobil çalışanlarının verimliliğini ve yarattıkları etkiyi iyileştirmek isteyen BT alıcılarına mobil bilişim cihazını tercih ederken yardımcı olmak için oluşturduğu Time To Do More araştırmasını yayınladı.
Dünyadaki mobil çalışanların ihtiyaçlarının tümünü birden karşılayacak bir cihazın olmadığını belirten Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Pazarlama Genel Müdürü Jan Kaempfer, “Zorlayıcı doğal koşullarda görev yapan farklı mobil çalışanlar var. Bu mobil çalışanlara yardım etmenin yolu da görevlerini daha hızlı yapmalarına yardımcı olacak ergonomik ve fonksiyonel tasarıma sahip olan ve ihtiyaçlarını karşılayan mobil bilişim cihazları oluşturmaktan geçiyor” dedi.
Araştırmada mobil cihaz alıcılarının bir çözüm üzerinde karar kılarken ve çalışanlarının daha fazlasını yapacak zaman kazanmalarına yardımcı olurken göz önünde bulundurması gereken önemli konular yer alıyor. Bu konular arasında aşağıdakiler yer alıyor:
Güvenilirlik
Sektörün ortalama hata oranının yüzde 18 [1] olduğu ve onarım dahil kullanılamayan her cihazın ortalama 2.800 avro maliyet yarattığı göz önünde bulundurulduğunda cihazın hata oranı mutlaka göz önünde bulundurulması gereken bir konu olarak öne çıkıyor.
Entegre Uygulamalar
Barkod okuyucular ve termal kameralar gibi entegre uygulamalar, mobil çalışanların üretkenliğini artırabiliyor.
Gün ışığında görülebilen ekranlar
Parlak güneş ışığında bile okunabilen ekranlar gibi doğru ekran seçimleriyle okuma süresi yüzde 25'e kadar azaltılabiliyor.
Ergonomik tasarım
Uzman tasarımlar da üretkenliği artırıyor. Mesela cihazın iki tarafında da bulunan tarayıcı aktifleştirme tuşları, verimliliği yüzde 13'e kadar artırabiliyor.
Bu araştırma farklı endüstriyel sektörlerdeki şirketlerin üretkenliği ve verimliliği artırmak için dayanıklı mobil bilişim cihazlarını nasıl kullandığına dair Avrupalı kurumlara faydalı örnekler de sunuyor.
Jan Kaempfer, sözlerine şu şekilde devam etti: “Bu araştırma, mobil cihaz alıcılarının gerekli ergonomiyi, tasarımı, fonksiyonu göz önünde bulundurmalarına ve mobil çalışanlarıyla uyum içinde çalışacak bir cihaz sunmalarına yardımcı oluyor. Kullanması kolay, hızlı, etkili ve uzun süre çalışabilen bir cihaz sayesinde çalışanlar, düşünmek, inovasyon yapmak, öğrenmek, eğitim almak, yaratmak veya ailesi ve arkadaşlarıyla zaman geçirmek gibi onlar için önemli olan şeylere daha fazla odaklanmalarını sağlayacak özgürlük sunuyor.
Daha fazla bilgi için: https://toughbook.panasonic.eu/time-to-do-more-tr
İlgili Kişi
Önder Kalkancı
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) teknolojinin arka planda uyum içinde çalışmasını ve şirketlerin özgürce çalışarak başarıya ulaşmalarını kendisine görev edinmektedir. PSCEU'ya göre teknoloji her şeyden önce kusursuz bir işlev göstermelidir. Teknolojik yeteneklerinin arka planda uyum içinde çalıştığına güvenerek sadece müşterilerine odaklanan şirketler başarılı olabilirler. Bu yüzden PSCEU, kurumsal başarı için itici güç olarak, kendisini, müşterilerinin çalışma şekilleriyle son derece uyumlu ve neredeyse görünmez bir şekilde çalışan ürün ve çözümleri geliştirmeye adamaktadır.
PSCEU altı ürün kategorisinden oluşmaktadır:
- Uzaktan kamera, stüdyo kamera ve ENG P2HD'lerde mükemmel bir fiyat-performans ve sorunsuz işlem sağlayan Yayın & ProAV, hikâyeyi en yüksek kaliteli ürün ve çözümlerle anlatma özgürlüğü sunar. VariCam'in sinema kamera modelleri ve EVA1'in gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) desteğiyle olan uyumu; bu ürünleri sinema, televizyon, belgesel ve canlı etkinlik prodüksiyonu için en uygun çözüm yapmaktadır.
- Dünyanın önde gelen telefon sistemleri, SIP terminal cihazları ve profesyonel ağ tarayıcılarını sunan İletişim Çözümleri, bağlantı yerine iletişime odaklanma özgürlüğü sunmaktadır.
- Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayar, kurumsal tablet, el terminalleri ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemleriyle mobil çalışanların verimliliklerini artırmasına yardımcı olan Kurumsal Mobil Çözümler. Avrupa'da pazar lideri olarak Panasonic'in dayanıklı dizüstü bilgisayar ve tablet satışlarında 2018 yılında yüzde 48'lik pazar payı bulunmaktadır (VDC Research, Mart 2019).
- Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ve endüstri uygulamaları üreten Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM kamera çözümleri sunarak; kullanıcılarına görülemeyeni görme özgürlüğünü sunmaktadır.
- Kanıtlanmış bir kalite sunan CCTV görüntüsü mirası üzerine kurulan Güvenlik Çözümleri. Son derece güvenilir, gelişmiş teknolojik kamera ve görüntü kaydetme sistemlerini kullanan çözümler, tüm çevresel şartlarda en yüksek görüntü kalitesi sunarak kullanıcılarına güvende hissetme özgürlüğü sunmaktadır.
- Profesyonel görüntü ve projektör yelpazesi sunan ve Görsel İşitsel profesyonellerine yaratma özgürlüğü sağlayan Görsel Sistem Çözümleri. Pazardaki yüzde 39'luk payı ile Avrupa'nın yüksek parlaklık projektörü pazarına liderlik etmektedir (Futuresource >5klm FY17 Q3. 4K & dijital kamera hariç).
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 582 yan kuruluşu ve 87 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2019 tarihinde sona eren mali yıl için 62,5 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratmak için teknolojiyi kullanmaktadır. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global.
[1] IDC analiz grubu