Sevdiğiniz kişiyi mutlu edecek özel hediyeler için cazip fırsatlar!
Amazon.com.tr'den Sevgililer Günü kampanyası
Yılın en romantik günü için geri sayım başladı. Amazon.com.tr'nin birçok farklı kategoriden binlerce seçkin ürünü tüketicilerin beğenisine sunduğu Sevgililer Günü Fırsatları 14 Şubat'a kadar sürecek. Kampanya boyunca birçok seçkin markanın yanı sıra ev aletlerinden elektronik ürünlere, kişisel bakımdan giyim ürünlerine kadar sevenleri mutlu edecek birçok ürün büyük indirimlerle tüketicilerle buluşacak.
İSTANBUL, 09.02.2024 – 14 Şubat Sevgiler Günü'nün yaklaşmasıyla birlikte hediye seçme telaşının yaşandığı bu günlerde Amazon.com.tr, 14 Şubat tarihine kadar geçerli olacak kampanyasını başlattı.
Kitaptan elektroniğe, modadan spor ürünlerine, ev aletlerinden kişisel bakıma kadar farklı kategoriden binlerce ürünü cazip fiyatlarla bir araya getiren bu indirim dönemi, farklı bütçe ve zevklere sahip tüketiciler için eşsiz hediye alternatiflerini tüketicilerle buluşturacak.
Ayrıca tüketicilerin aradığı ürünlere hızlı bir şekilde ulaşmasına imkân tanıyan Amazon.com.tr'nin Sevgililer Günü Fırsatları sayfasına buradan ulaşarak dilediğiniz hediyenin siparişini verebilirsiniz.
Amazon Prime üyeleri ise her kampanya döneminde olduğu gibi “Sevgililer Günü Fırsatları” boyunca da minimum sepet tutarı olmaksızın geçerli alışverişlerinde, pazar günleri de dâhil, bedava ve hızlı teslimat ayrıcalığından faydalanabilecekler. Ayrıca seçili şehirlerdeki Prime üyeleri, “Randevulu Teslimat” ile siparişleri sırasında uygun saat ve tarihi seçerek, siparişlerini diledikleri zaman aralığında teslim alabilirler. Satın aldıkları ürünlerin teslimatlarının, siparişi takip eden bir hafta boyunca kendileri için uygun bir zaman diliminde doğrudan adreslerine gerçekleştirilmesini de talep edebilecek. Amazon'da alışveriş ve eğlencenin en iyilerini bir arada sunan Prime hakkında detaylı bilgi edinmek ve 30 günlük ücretsiz deneme sürenizi başlatmak için www.amazon.com.tr/prime adresini ziyaret edebilirsiniz.
Amazon Hakkında
Amazon, dört ana prensibi takip eder: müşteri odaklılık, keşfetmek için tutku, operasyonel mükemmeliyetten ödün vermemek ve uzun vadeli düşünmek. Amazon, dünyanın en müşteri odaklı şirketi ve dünyanın en iyi işvereni olmayı hedefler. Amazon, Türkiye'deki operasyonlarına, Eylül 2018'de Amazon.com.tr'nin açılışıyla başladı. Amazon Prime, Eylül 2020'de Amazon'un alışveriş ve eğlencede en iyilerini Prime üyeleriyle buluşturmak için Türkiye'de hizmete sunuldu. Amazon, Türkiye'deki ilk lojistik üssünü yaklaşık 100 milyon dolar yatırım ile İstanbul'da açarak Türk KOBİ'lerin tüm dünyadaki yüz milyonlarca müşteriye ulaşmasına destek sağlıyor.
Bilgi için:
Ceren Moral Aru
0533 921 43 53
cerenm@marjinal.com.tr