Simpra Inventory ile Mutfağın Matematiği'nin ikinci bölümü yayınlandı
Simpra'nın, restoranların sürdürülebilir başarı elde etmeleri için mutfaklarında maliyet kontrolünün önemini anlamalarını sağlamak ve bu alanda onlara rehberlik etmek üzere hazırladığı Simpra Inventory ile Mutfağın Matematiği YouTube programının ikinci bölümü yayınlandı. Mikel Coffee Finans Müdürü Eren Çelebi'nin konuk olduğu programda yeme içme işletmelerinin karşılaştığı en önemli sorunlardan biri olan fire hesaplaması hakkında önemli detaylar konuşuldu.
Simpra Çözüm Yöneticisi ve Satış Geliştirme Uzmanı Engin Abat'ın sunumuyla hazırlanan Mutfağın Matematiği serisinin ikinci bölümünün konuğu Mikel Coffee Finans Müdürü Eren Çelebi oldu. Programda yeme içme işletmelerinin karşılaştığı en önemli sorunlardan biri olan fire hesaplaması hakkında önemli detaylar paylaşılırken; ayrıca, tüm dünyada 650'den fazla şubesi, Türkiye'de ise 66 şubesi bulunan Mikel Coffee'nin Simpra Inventory'i tercih etmesinin nedenleri ve bu tercihin sağladığı avantajlar da ele alındı.
Şu an yaklaşık 700 şubeleri olduğunun söyleyen Mikel Coffee Finans Müdürü Eren Çelebi, Simpra Inventory'nin sağladığı avantajları şöyle anlatıyor: “Türkiye'de 66 şubemizi ayakta tutuyoruz ve hepsi birbiriyle bütünleşik. Simpra ile önce üç şubeyle başladık, şu anda 66 şubemizde aktif ve günlük olarak çalışıyor. Üç buçuk yıl içinde oldu. Bu şubeleri yalnızca restoran veya kafe olarak düşünmemek lazım; arka planda büyük bir lojistik deposu da var. Yani ayrıca lojistikle entegre bir sistem. Verilerimizi lojistik, muhasebe ve müşavirlik ofisleriyle de paylaşıyoruz. Tüm bu bileşenleri bir araya getirdiğimizde, entegre bir ERP programı kullanmış oluyoruz. Bu düzeye ulaşamayan birçok zincir işletme, ciddi ekonomik kayıplar yaşıyor. Kullandığımız tüm modülleri ekip arkadaşlarımıza aktarıyoruz. Bir şubede eksiklik olduğunda Simpra bizi arıyor ya da biz onları arıyoruz ve şu şubemizde eksik var, bu eksiği tamamlar mısınız, biz yetişemiyoruz diyoruz. Şu anda elektrik kesintisi ya da makine arızası gibi bir durum olmadığı sürece, operasyonel bir veri kaybı yaşamıyoruz. Hatta offline çalışan bir programı, online ve offline olarak kullanıp, veriyi bir sonraki zaman diliminde raporlayabiliyoruz. Bu da eskiden mümkün değildi.”
Simpra Inventory ile Mutfağın Matematiği 2. bölümü izlemek için tıklayın.
Simpra Inventory nedir?
Yeme – İçme sektörünün dijital dönüşümünü hızlandırmak için geliştirdiği yenilikçi çözümlerle öne çıkan Simpra, stok ve maliyet yönetimi uygulaması Simpra Inventory ile işletmelerin kâr oranını analiz edebilmesini, deposundaki malzeme miktarını görebilmesini sağlıyor. Simpra Inventory çözümüyle işletmelerin stok ve maliyet yönetimini hiç olmadığı kadar kolaylaştırıyor. Bu yenilikçi ürün, işletmelerin stoklarını, üretim süreçlerini, reçetelendirme işlemlerini ve maliyet ölçümlerini satış ve ERP uygulamalarıyla entegre ederek otomatikleştiriyor. Kullanıcıya sunduğu raporlarla işletmenin mali durumunu analiz edebilmesi için kritik bilgileri sağlıyor.
İlgili Kişi
Sezin Bulum
Marjinal Porter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Beril Tuncay
Marjinal Porter Novelli
0532 054 55 38
berilt@marjinal.com.tr
Simpra hakkında
Simpra, 35 yılı aşan tecrübesiyle Restoran ve Otel işletmeleri için geliştirdiği yazılımlar ile ödeme işleme, sipariş, rezervasyon vb. uçtan uca işletme yönetimini kolaylaştıran yenilikçi çözümler sunan bir Ar-Ge merkezidir. Otel, restoran ve ödeme çözümleri gibi sunduğu tüm ürünlere 7 gün 24 saat destek operasyonuyla öne çıkan Simpra, ana ürünü olan POS sisteminin yanı sıra ödeme işleme, çevrimiçi sipariş, rezervasyonlar ve daha fazlasını içeren uçtan uca işletme yönetim sistemi sunar. Simpra restoran ve otel yönetimi teknolojisini herkes için erişilebilir ve kolay hale getirmekten büyük heyecan duyar. Simpra'nın arkasında teknoloji ve inovasyon aşkını, yeme-içme ve konuk ağırlama sektöründeki uzun yıllara dayanan deneyimle harmanlayan bir ekip bulunur. Daha fazla bilgi için https://simprasuite.com.tr/