Nasıl Yaparız / MarjinalSosyal
IBM
Panasonic
Teleperformance
Nokia
Pfizer
SAP
Grup Baby
Türk Eğitim Derneği
Call Center Life
Koruncuk
cpi
Homend
Mühendisname
Jack in the Box
Kagider
Pondr
Çocuk ve Haklarını Koruma Platformu
GBA Mentor Clinic
Hedef "Hedef Kitle"
ÜNLÜ & Co
Eren Enerji
Simon-Kucher & Partners
Index Grup
Asus
Şat2
İş GYO
Oy ve Ötesi
Qualcomm
GalataSaray
Genç Başarı
TSPB
BELL
Girişimcilik Vakfı
Raika
Proline
MarjinalSosyal
Tüsiad
Tüted
HBT
UBER
AİFD
Açık Açık
GittiGidiyor
Alikev
BKM Express
LEGO
FODER
Hyatt Regency İstanbul Ataköy
Morhipo.com
Belki De Sensin
Dask
troy
Halk Yatırım


Öncelikle MarjinalSosyal, bir sosyal girişim değil, Girişim.

marjinalsosyal.com

Ve ilk etkinliğimiz: 'Sosyal Etki için Sosyal Medya'


Bir Marjinal Porter Novelli girişimi olan MarjinalSosyal’in önderliğinde başlatılan Sosyal Bağış Hareketi’nin basın toplantısı, Sivil Toplum Kuruluşları’nın ve basın mensuplarının katılımıyla 31 Mart Cuma günü İstanbul’da gerçekleşti. Aralarında Koruncuk Vakfı, Bilim Kahramanları Derneği, Darüşşafaka Cemiyeti, KAÇUV, Hayata Destek Derneği, WWF, TEMA, TEGV, KEDV, ÇEKÜL, AÇEV, AKUT, TOÇEV, Tohum Otizm Vakfı ve ASHOKA olmak üzere 15 sivil toplum kuruluşunu (STK) içinde barındıran Sosyal Bağış Hareketi, amacının Türkiye'de Facebook üzerinden bireysel bağış ve sivil toplum kuruluşu bilincini artırmak olduğunu duyurdu.

Basın toplantısında, Marjinal Porter Novelli Ajans Başkanı Asuman Bayrak, MarjinalSosyal Kurucu Ortağı Işık Elpek ve Facebook Türkiye Kamu Politikaları Sorumlusu Nilay Erdem konuşma yaptı.

Toplantıda “STK nedir, ne iş yapar?”, “Bireysel bağışın önemi nedir?”, “Sosyal medyada paylaşılan toplumsal mesajlar uygulamada ne ölçüde etkili?”, “Türkiye'de bireysel bağış bilincini nasıl uyandırabiliriz?” soruları ve Sosyal Bağış Hareketi'nin bu sorulara nasıl çözüm arayacağı üzerine konuşuldu.

   


https://www.facebook.com/MarjinalSosyal/
https://twitter.com/MarjinalSosyal