Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
15.03.2017

Panasonic elit CCTV serisinin tanıtımını gerçekleştirdi

Panasonic, en iyi kamera teknolojisini sahneye koyan elit güvenlik ürünleri serisinin tanıtımını gerçekleştirdi.

Özel olarak seçilmiş bu premium ürün serisi basit izleme çözümlerinin çok daha ötesine geçerek, her biri akıllı kodlama teknolojisine sahip sıkıştırma ve güvenli iletişim şifrelemesi gibi özelliklere sahip kameralar içeriyor. Ayrıca, serideki kameraların tamamı 4K çözünürlük opsiyonuyla minimum Full HD çözünürlük de sunuyor.

Buna ek olarak darbeye dayanıklılık, su geçirmezlik ve Panasonic'e özgü yağmura karşı kaplama gibi özellikler kameraların zor koşullarda bile, kanıt olarak kullanılabilecek görüntüler elde etmesine olanak tanıyor.
Avrupa Ürün Pazarlama Yöneticisi Gerard Figols görüşlerini şu şekilde dile getiriyor: “Elit Serisi, Panasonic güvenlik kameralarının üstünlüğünü gösteriyor. Bu seri, daha geniş kamera portföyümüzün küçük bir kısmı. Gömülü teknolojinin güzelliği, toplam sahip olma maliyetinin azaltılmasına yardımcı olmasında yatıyor. Örneğin Panasonic'in verimli sıkıştırma yazılımına sahip True 4K teknolojisi, 4K kayıtlarının normal boyutuna göre tipik olarak 7 kat daha az yer kaplıyor. Bu da son kullanıcılar için yüksek kaliteli bir sistemin daha fazla depolama maliyeti getirmemesine olanak sağlıyor.”
4K kutu, dome ve 360 derece kamera teknolojilerinin yanı sıra bu seride Panasonic'in Full HD su geçirmez bullet kamerası (WV-SPW532L) da yer alıyor. Belirli bir görüntüde video kalitesini otomatik olarak algılama ve optimize etme yeteneğine sahip bu ürün, videoda hareketin algılandığı bölümler için disk alanına öncelik veriyor, ağ bant genişliğinden tasarruf edilmesini kolaylaştırıyor ve operatörler için sistemin maliyet verimliliğini artırıyor.
Aynı zamanda, Panasonic'in yeni iPro Extreme kamera platformu halihazırda H.265 tarafından sunulan verimlilik üzerine tasarlanmıştır. Şirketin geliştirdiği akıllı kodlama teknolojisi sayesinde, H.264'e kıyasla bant genişliği yüzde 75'e kadar düşürülebiliyor.

Bu seri hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen http://business.panasonic.com.tr/guvenlik-cozumleri/panasonic-elit-serisi adresini ziyaret edin.

İlgili Kişi:
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli
ceylann@marjinal.com.tr 
0212 219 29 71
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
 
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU'nun ürünleri arasında PBX telefon anahtarları, doküman yazıcılar, Yayın & ProAV ve Endüstriyel Medikal vizyon kameraları, projeksiyon cihazları, büyük görsel görüntüleyiciler, dayanıklı mobil bilgisayarlar ve yangın alarm çözümleri yer almaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
 
PSCEU beş ürün kategorisinden meydana gelmektedir:

  • Profesyonel tarayıcılar, çok işlevli yazıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2014 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %70,1 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %57,1 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Research, Mart 2015).
  • Yayın & ProAV ürünleri, güvenlik, yangın alarm sistemleri ve endüstriyel tıbbi görüş (IMV) teknolojisinden oluşan Profesyonel Kamera Çözümleri.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri, erişim kontrolü, davetsiz misafir alarmları ve yangın alarm sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %43,9 pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (Ocak-Mart 2015) D-Cinema hariç) For further information, images etc please contact the Panasonic Business PR Department:

Panasonic System Solutions Europe 
Panasonic System Solutions Europe (PSSEU), a division of Panasonic Marketing Europe, was founded in April 2016 and develops world class solutions for larger customers offering a single point of contact and accountability. These solutions involve Panasonic hardware, software, connectivity capability and third party products, delivered with world class engineering and project management and services. Industries in focus are energy, transportation and logistics.

PSSEU has a number of subsidiaries, including Cameramanager and Panasonic Business Software Europe, which provide specialist software or systems integration capabilities.
 
 Panasonic Europe

Panasonic Corporation, is a worldwide leader in the development and engineering of electronic technologies and solutions for customers in residential, non-residential, mobility and personal applications. Since its founding in 1918, Panasonic Corporation has expanded globally and now operates over 474 subsidiaries and 94 associated companies worldwide, recording consolidated net sales of 7.553 trillion yen (56.794 billion Euros) for the year ending March 31, 2016. Committed to pursuing new value through innovation across divisional lines, the company uses its technology to create a better life and a better world for its customers.
 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.