Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
03.03.2017

Panasonic LinkRay sayesinde ışık aracılığıyla veri iletimi artık hayal değil

2017'de piyasaya sürülecek olan LinkRay platformu, mobil cihazlara içerik iletmek için LED ışıktan yararlanıyor. Böylece dijital ekranlar, tabelalar ve ışık kaynakları, akıllı telefonlar için birebir pazarlama araçlarına dönüşüyor.

Kullanıcılar, akıllı telefonlarının kamerasını kullanarak LinkRay vericilerinin gönderdiği verileri alabiliyor. Bilgiler, kullanıcının anadilinde indirilip görüntülenebiliyor. Müze ve galeri gibi mekânlarda ve perakende satış yapılan ortamlarda ziyaretçilerin daha gelişmiş bir deneyim yaşaması sağlanabiliyor.

LinkRay teknolojisi, bir dizi profesyonel ekranın (42, 49 ve 55 inç) yanı sıra bir Sabit ID modülatörü ve sabit voltajlı güç kaynağı ünitesi olarak kullanıma sunulacak. Bu Sabit ID modülatörü, bir tabela veya lamba gibi bağlı bir LED ışık kaynağına LinkRay ID kodlarını iletecek. 70 ve 80 inç boyutlu ekranların 2017 kış aylarında piyasaya sürülmesi bekleniyor.

Panasonic Pazarlama Yöneticisi Enrique Robledo, "Pazarlama ve yönetim ekiplerinin kaç ziyaretçinin görüntüleri taradığına ve hangi tekliflerin veya sergilerin en popüler olduğuna dair istatistikleri görüntüleyebilmesi için LinkRay platformuna analizleri dâhil ettik" diyor.

Detaylı bilgi için http://business.panasonic.com.tr adresini ziyaret edin.

İlgili Kişi:
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli
ceylann@marjinal.com.tr 
0212 219 29 71
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU'nun ürünleri arasında PBX telefon anahtarları, doküman yazıcılar, Yayın & ProAV ve Endüstriyel Medikal vizyon kameraları, projeksiyon cihazları, büyük görsel görüntüleyiciler, dayanıklı mobil bilgisayarlar ve yangın alarm çözümleri yer almaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU beş ürün kategorisinden meydana gelmektedir:

  • Profesyonel tarayıcılar, çok işlevli yazıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2014 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %70,1 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %57,1 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Research, Mart 2015).
  • Yayın & ProAV ürünleri, güvenlik, yangın alarm sistemleri ve endüstriyel tıbbi görüş (IMV) teknolojisinden oluşan Profesyonel Kamera Çözümleri.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri, erişim kontrolü, davetsiz misafir alarmları ve yangın alarm sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %43,9 pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (Ocak-Mart 2015) D-Cinema hariç)


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.