Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
10.02.2017

Panasonic'in yeni raporu kurumsal tabletlerin araç içi montajının avantajlarını inceliyor
 
Avrupa'da yapılan bir araştırma, kurumsal tabletlerin yalnızca yüzde 19'unun araç içine monte edildiğini ortaya koyuyor.
 
Panasonic'in yayınladığı yeni bir rapor, kurumsal tabletlerin montaj seçenekleri konusundaki görüş ve kullanım farklılıklarını ortaya koyuyor. Avrupa'nın önde gelen teknoloji analiz ve araştırma şirketi IDC'ye göre, kurumsal tabletlerin yalnızca yüzde 19'u araç içine monte edilirken, şirketlerin yalnızca yüzde 23'ü tabletlerini araçlarına monte etmeyi değerlendirdiklerini bildiriyorlar. Panasonic tarafından yayınlanan “Dock'lamak ya da Dock'lamamak, işte bütün mesele bu”  raporu, Avrupa ve Kuzey Amerika'daki kullanıcılarla yapılan görüşmeler ışığında araca monte edilen tabletlerin iş süreçleri açısından faydalarını irdeliyor. 
 
Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Avrupa Mühendislik Çözümleri Genel Müdürü Robert Blowers, raporla ilgili şu görüşü paylaşıyor: “Bazı şirketlerin neden böylesine mantıklı bir adımı atmamış olduklarını anlamak ve araç montajı çözümleri sunarken, şirketleri hangi kritik konuların etkilediğini öğrenmek istedik. Sonuç olarak, ofiste bulunan bir çalışanınıza bir bilgisayar verip, onu etkin bir şekilde kullanmasını sağlayacak masayı ondan esirgemezsiniz değil mi? O halde neden mobil bir çalışana, bir üretkenlik aracı sunup ister ofisten, ister yoldan çalıştığında hem üretkenliğini daha da artıracak hem de güvenli  bir ortamda çalışmasını sağlayacak şartları sunmak istemeyesiniz?”
 
IDC'ye göre, şirketleri bu yöntemden uzak tutan konuların arasında güvenlik endişeleri (yüzde 52), karmaşık kurulumlara dair endişeler (yüzde 44), mevzuat (yüzde 40) ve sertifikasyon (yüzde 38) konuları yer alıyor. Bununla birlikte cihazların araç montajını değerlendirmiş olan kurumların nezdinde en önemli faktörler arasında mevcut araç içi bağlantı konuları (yüzde 54), sınırlı şarj imkanları (yüzde 50) ve mobil çalışanların, işlerini yapabilmeleri için birden çok cihaza ihtiyaç duymaları (yüzde 49) yer alıyor. 
 
Araç montajının faydalarını öğrenmek isteyenlere kapsamlı rapor
Lojistik ve altyapı sektörlerinin yanı sıra acil servisler ve yol yardım kurumlarından BT profesyonellerinin görüşlerine başvuran Panasonic, bir araç montaj çözümünü başarılı bir şekilde uygulamak için gerekli kilit önemdeki kavramları ortaya koydu. Rapor, kişiselleştirme ve tasarım, güvenlik ve sertifikasyon, bağlantı, uygulamalara sahada erişim, güvenlik, servis ve destek konularını kapsıyor.
 
Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Avrupa Mühendislik Çözümleri Genel Müdürü Robert Blowers, “Panasonic montaj çözümlerini kullanan, farklı kıtalardaki müşterilerle konuştukça araca monte edilmiş cihazların hem kullanıcıya hem de işletmeye ne kadar faydalı olduğunu gördük. Dilerim, şirketler bu rapordan istedikleri bilgileri alabilir ve ‘Dock'lamak mı, Dock'lamamak mı' sorusunu kesin ve net olarak yanıtlayabilirler.”
 
Raporu indirmek için tıklayınız: http://img03.en25.com/Web/PanasonicManufacturingUKLtd/{8a13cd39-528f-4071-945e-1708bd617308}_Docking_Super_Case_Study.pdf

 
İletişim
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli       
Tel: 0212 219 29 71
ceylann@marjinal.com.tr

 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
PSCEU Panasonic'in küresel B2B bölümü olan Panasonic Systems Communications Company'nin Avrupa koludur.  PSCEU profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU'nun ürünleri arasında PBX telefon anahtarları, doküman yazıcılar, profesyonel kameralar, projeksiyon cihazları, büyük görsel görüntüleyiciler ve dayanıklı mobil PC'ler yer almaktadır.
www.toughbook.eu
 
PSCEU beş ürün kategorisinden meydana gelmektedir:

  • Profesyonel tarayıcılar, çok işlevli yazıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2014 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %70,1 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %57,1 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Research, Mart 2015).
  • Yayın & ProAV ürünleri, güvenlik, yangın alarm sistemleri ve endüstriyel tıbbi görüş (IMV) teknolojisinden oluşan Profesyonel Kamera Çözümleri.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri, erişim kontrolü, davetsiz misafir alarmları ve yangın alarm sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %43,9 pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (Ocak-Mart 2015) D-Cinema hariç)


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.