Panasonic yapay zeka tabanlı güvenlik uygulamaları alanında A.I.Tech ile birlikte çalışıyor
Panasonic i-PRO X Serisi kameralar, daha düşük TCO ve daha hızlı işlemenin avantajlarına sahip olan Derin Öğrenme Yapay Zeka uygulamalarını çalıştırıyor.
Panasonic bugün yazılım şirketi A.I. Tech ile işbirliğini duyurdu. Bu işbirliği, COVID-19 ortamında derin öğrenmeye dayalı uygulanabilir birçok kurumsal çözüm sağlamak amacıyla i-PRO'nun sektörün önde gelen güvenlik kameralarını yerleşik yapay zeka özellikleri ve akıllı uygulamalarla bir araya getiriyor.
Derin öğrenme uygulamaları doğrudan kameralarda çalışarak analitik hesaplamalar için ek sunuculara olan ihtiyacı ortadan kaldırıyor ve bunun yanı sıra aynı yüksek hassasiyet seviyelerini de koruyor.
Sistemin sağladığı avantajlar arasında güvenlik altyapısı için daha düşük toplam satın alma maliyeti, daha hızlı işleme ve uygulamalardan daha fazla anında alarm, bildirim veya bilgi yer alıyor.
Birçok derin yapay zeka uygulaması, içinde bulunduğumuz küresel salgın sürecinde sosyal mesafenin sağlanmasına, doluluk seviyelerinin takip edilmesine ve yüz maskelerinin takılmasına yardımcı olmak için kullanılabiliyor.
Ayrıca akıllı şehirlerde trafik izleme ve akıllı park etmeye yönelik uygulamaları perakendeciler müşteri deneyimini iyileştirmek için, etkinlik organizatörleri ve ulaştırma merkezleri de güvenlik etmenlerini takip etmek ve korumak için kullanabiliyor.
Bu uygulamalar, yakın zamanda piyasaya sürülen ve bünyesinde altı model barındıran yapay zeka motorlu Panasonic i-PRO X Serisi kameralar ile tamamen entegre olabiliyor.
5MP çözünürlüklü kameralar, temmuz ayında satışa sunuldu ve 4K çözünürlüklü kameralar da kasım ayında piyasaya çıktı.
Kameraların tamamı yağmalamaya karşı dayanıklı olmanın yanında iç ve dış kubbe veya kutu tipi yapılandırmaları da mevcut.
Avrupa Panasonic Güvenlik İş Birimi Başkanı Gerard Figols, oluşturulan işbirliğini şu sözleri ifade ediyor: “Yapay zekanın esnek ve uyarlanabilir kameralarımız ile oluşturduğu bu birleşim, müşterilerimizin günlük operasyonlarında daha proaktif olmalarına yardımcı olacak yeni nesil tahmine dayalı iş ve güvenlik uygulamaları sunuyor. Kendi fikirlerini geliştirmeleri için üçüncü partilere açık olan Panasonic i-PRO güvenlik kameraları, yeni bir akıllı uygulamalar çağının başlamasını sağlıyor.”
A.I Tech Satış ve Pazarlama Direktörü Alessia Saggese de “Oluşturulan bu iş birliği, Panasonic i-PRO kameralardaki yapay zeka motorunun üstün gücünü kullanarak müşterilerin derin öğrenme tabanlı uygulamalarımızın tüm avantajlarından yararlanmasına ilk defa olanak tanıyor. Bu imkan, güvenlik donanımını bir işletmenin veya toplumun belirli ihtiyaçlarına göre uyarlamak için önemli bir fırsat sunuyor.”
İlgili Kişi
Önder Kalkancı
Marjinal Porter Novelli
0533 927 23 95
onderk@marjinal.com.tr
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 582 yan kuruluşu ve 87 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2019 tarihinde sona eren mali yıl için 62,5 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratmak için teknolojiyi kullanmaktadır. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global.
Panasonic Güvenlik Çözümleri Hakkında
Panasonic Güvenlik Çözümleri, Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) şirketinin bir İş Birimidir. Merkezi Wiesbaden'de (Almanya) bulunan Panasonic Güvenlik Çözümleri, üst düzey güvenilirliğe sahip ileri teknoloji ürünü kameraları ve görüntü kayıt sistemlerini kullanarak tüm ortam koşullarında en yüksek görüntü kalitesini sunar. Panasonic'in yüz tanıma gibi Yapay Zeka teknolojileri ve analitik becerileri ile desteklenen çözümler, çeşitli türden maliyet-etkin güvenlik sistemlerinde gönül rahatlığıyla devreye alınabilmektedir. Bu çözümler, kişiselleştirilmiş reklam gibi alanlarda müşteri deneyimini iyileştirmek, ziyaretçi akışını söz konusu ziyaretçilere daha iyi hizmet sunabilecek şekilde düzenlemek ve benzeri çok sayıda amaçla da kullanılırlar.