Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
08.02.2019

Bültene ait dosyalar

Panasonic, ISE 2019'da 4K ekran yelpazesini on yeni panel ile genişlettiğini duyurdu

Panasonic, yepyeni giriş sınıfı CQ1 serisini tanıtarak birinci sınıf SQ1 serisini genişletirken, 4K ekran yelpazesini de güçlendiriyor. Şirket, aynı zamanda bu tanıtımla 4K dijital tabela çözümleri yelpazesini pazarın bütün ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tamamlamış oldu.
 
SQ1 serisi, 43 ile 65 inç boyutları arasında olmasına karşın mevcut 98 ve 86 inç panelleriyle aynı yüksek kaliteli özellikleri taşıyan dört panelle (TH-655SQ1/TH-55SQ1/TH49SQ1/TH43SQ1) genişliyor. Bu ürün yelpazesi, ince ve şık tasarımıyla perakende mağazaları, konferans salonları, yayın stüdyoları ve kontrol odalarındaki dijital tabela ihtiyaçlarına uygun hale geliyor.
 
7/24 çalışabilen bu seri, her açıdan kaliteli görüntü sunması için 500 cd/m2 parlaklık, In-Plane Switching (Düzlem İçi Anahtarlama - IPS) teknolojisi ve yansıma önleyici sistem ile donatılıyor. HDR ile uyumlu olan seride renklerin mükemmel bir şekilde yeniden üretilmesini sağlamak için 12 eksenli renk yönetimi bulunuyor.
 
Seri, Panasonic'in HDBaseTTM standardını temel alan ve video, ses ve kontrol sinyallerini tek bir LAN kablosu ile harici cihazlara gönderen tescilli 4K DIGITAL LINK teknolojisiyle basit kurulum imkanı sunuyor. Dahili 4K USB medya oynatıcı, harici medya oynatıcı ihtiyacını ortadan kaldıran ekranlar, birbirlerine bağlanarak video duvarının yapısına dahil edilebiliyor.
 
Panasonic Pazarlama Müdürü Hartmut Kulessa konuyla ilgili “SQ1 ile yeni Intel® SDM (Akıllı Ekran Modülü) yuvasını ilk kullanan şirketlerden birisiyiz. SDM kartları bir Intel® CPU veya SDI, NDI ya da VoIP gibi arayüzlerden birisini barındırıyor. Bu sayede ekran ve ekranın uygulamaya olan bağlantısı isteğe göre düzenlenebiliyor. ITU-R BT.2020 standardının geniş renk gamı, HDR ve aktif renk yönetimi ile birleştiğinde, ortaya çıkan görüntü ve bağlantı özellikleri bu ekranları eşsiz kılıyor” dedi.
 
Panasonic, tüm bunlara ek olarak 400cd/m2 parlaklık ile 4K çözünürlüğe (3840 x 2160) sahip olan ve 4K/60p sinyalleri destekleyen altı yeni modelle ticari sınıf CQ1 serisini de piyasaya süreceğini duyurdu. SQ1 serisinde olduğu gibi 86 ve 75 inçlik daha büyük ekrana sahip iki modelde In-Plane Switching teknolojisi (TH-86CQ1/TH-75CQ1); 43, 50, 55 ve 65 inçlik panellerle sunulan daha küçük ekranlı modellerde ise dikey hizalama teknolojisi (TH-65CQ1/TH-55CQ1/TH-50CQ1/TH-43CQ1) bulunuyor.
 
Günde 16 saat süre çalışmak üzere tasarlanan CQ1 teknolojisi, HDMI CEC'yi destekleyen temel terminaller ile eksiksiz şekilde donatılıyor. Böylece toplantı odalarında ve sınıflarda kullanım için ideal hale geliyor.
 
Hartmut Kulessa sözlerine şunlarla devam etti: “CQ1 serisi, sınıflarda ve toplantı odalarında bilgi paylaşımı ve iletişim için 4K ekrana ihtiyaç duyan, ancak ultra yüksek parlaklık ve 24 saat çalışma özelliklerini gerekli görmeyen kuruluşların ihtiyacını karşılayacak.”
CQ1 ve SQ1 ürün yelpazesi, Panasonic'in profesyonel giriş düzeyindeki mevcut EQ1 serisine eklenerek 4K ekran yelpazesindeki model sayısını 18'e çıkarıyor.
 
Ekran yelpazesi ve diğer Panasonic Görsel Sistemleri hakkında daha fazla bilgi almak için 5–8 Şubat tarihleri arasında Stant 1-H20, Salon 1, ISE2019, Amsterdam RAI'de Panasonic'i ziyaret edebilir veya https://business.panasonic.com.tr/visual-system/ web sitesinden inceleyebilirsiniz.
 
İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) teknolojinin arka planda uyum içinde çalışmasını ve şirketlerin özgürce çalışarak başarıya ulaşmalarını kendisine görev edinmektedir. PSCEU'ya göre teknoloji her şeyden önce kusursuz bir işlev göstermelidir. Teknolojik yeteneklerinin arka planda uyum içinde çalıştığına güvenerek sadece müşterilerine odaklanan şirketler başarılı olabilirler. Bu yüzden PSCEU, kurumsal başarı için itici güç olarak, kendisini, müşterilerinin çalışma şekilleriyle son derece uyumlu ve neredeyse görünmez bir şekilde çalışan ürün ve çözümleri geliştirmeye adamaktadır. 

PSCEU altı ürün kategorisinden oluşmaktadır:
  • Uzaktan kamera, stüdyo kamera ve ENG P2HD'lerde mükemmel bir fiyat-performans ve sorunsuz işlem sağlayan Yayın & ProAV, hikâyeyi en yüksek kaliteli ürün ve çözümlerle anlatma özgürlüğü sunar. VariCam'in sinema kamera modelleri ve EVA1'in gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) desteğiyle olan uyumu; bu ürünleri sinema, televizyon, belgesel ve canlı etkinlik prodüksiyonu için en uygun çözüm yapmaktadır.
  • Dünyanın önde gelen telefon sistemleri, SIP terminal cihazları ve profesyonel ağ tarayıcılarını sunan İletişim Çözümleri, bağlantı yerine iletişime odaklanma özgürlüğü sunmaktadır.
  • Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayar, kurumsal tablet, el terminalleri ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemleriyle mobil çalışanların verimliliklerini artırmasına yardımcı olan Kurumsal Mobil Çözümler. Avrupa'da pazar lideri olarak Panasonic'in dayanıklı dizüstü bilgisayar ve tablet satışlarında 2017 yılında yüzde 57'lik pazar payı bulunmaktadır (VDC Research, Mart 2018).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ve endüstri uygulamaları üreten Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM kamera çözümleri sunarak; kullanıcılarına görülemeyeni görme özgürlüğünü sunmaktadır.
  • Kanıtlanmış bir kalite sunan CCTV görüntüsü mirası üzerine kurulan Güvenlik Çözümleri. Son derece güvenilir, gelişmiş teknolojik kamera ve görüntü kaydetme sistemlerini kullanan çözümler, tüm çevresel şartlarda en yüksek görüntü kalitesi sunarak kullanıcılarına güvende hissetme özgürlüğü sunmaktadır.
  • Profesyonel görüntü ve projektör yelpazesi sunan ve Görsel İşitsel profesyonellerine yaratma özgürlüğü sağlayan Görsel Sistem Çözümleri. Pazarda yüzde 39 pazar payı ile Avrupa'nın yüksek parlaklık projektörü pazarına liderlik etmektedir (Futuresource >5klm FY17 Q3. 4K & dijital kamera hariç).
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 591 yan kuruluşu ve 88 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2018 tarihinde sona eren mali yıl için 61,4 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.