Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
07.06.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic IMT Vislink ile kablosuz oluyor
 
Panasonic, AK-HC5000 HD, AK-UC3000 ve AK-UC4000 4K stüdyo kameraları ve AK-HRP1000 / 1005 kontrol üniteleri için “FocalPoint” kamera kontrol uyumluluğu sunmak üzere IMT Vislink ile ortaklık kurdu.
 
IMT Vislink'in Panasonic stüdyo kamera serisine entegre edilmiş harici kablosuz çözümünü görücüye çıkaracak olan bu ortaklık ile çeşitli yayın uygulamaları için uçtan uca video çekimi, aktarma ve alma iş akışını mümkün hale gelecek.
 
Panasonic'in AK-UC4000 modeli, bu yılın eylül ayında, kamera başlıklarından gelen 12G-SDI çıktılarından biri aracılığıyla 4K çıkış kapasitesi içeren bir güncelleme alacak. AK-UC3000, AK-HC5000 ve AK-UC4000vericisi ile birlikte olmaları sayesinde kablosuz video aktarımını Full HD kalitesine çıkarırken; UC4000 modelinde kablosuz video aktarım hızı 4K'ya kadar yükselecek.
 
IMT Vislink'in Küresel Bağlantı Yöneticisi olan Dean Chettra, “ENG ve spor yayınları gibi uygulamaları destekleyecek olan HCAM, HEVC 4K UHD kablosuz vericilerinin yeni neslini temsil ediyor. Oldukça esnek, yapılandırılabilir montaj seçenekleri ve sezgisel video arayüzü ile gelen HCAM, yayın kameralarına, ENG kameralara ve profesyonel tüketici kameralarına monte edilerek pazardaki çekiciliğini artıracak” dedi.
 
Panasonic'in Satış Mühendisliği Yöneticisi Stefan Hoffman ise, “Kullanıcı tarafından değiştirilebilen RF modülleri ve bir dizi yazılım seçeneği ile HCAM, IMT ve Vislink'ten gelen yenilikçi, yüksek performanslı kablosuz kamera sistemleri serisine devam ediyor. Ayrıca bu ortaklıkla kullanıcıların, kablosuz canlı yayınlarda düzgün bir iş akışına sahip olmanın mümkün olduğunu göreceklerine inanıyorum” dedi.
 
HCAM'de dörtlü / 6 / 12G SDI / HDMI / Fiber Optik / SMPTE 2022-6 HD-SDI üzerinden IP arayüzleri, aynı zamanda özel bir Android ve iOS uygulaması üzerinden kablosuz ve Bluetooth kontrolü sağlayan değiştirilebilir, çift yönlü SFP modülleri bulunuyor.
 
IMT Vislink, Haziran 2018 itibariyle AK-HC5000, AK-UC3000 ve AK-UC4000 için harici kablosuz çözümlerinin sevkiyatına başlayacak. Bu gelişmenin temelinde HD ve UHD'yi değiştirilebilir bir şekilde destekleyen mevcut HCAM alıcı verici birimi yer alıyor.
 
Panasonic Broadcast & ProAV hakkında daha fazla bilgi için lütfen şu adresi ziyaret edin: https://business.panasonic.com.tr/professional-camera/
 
IMT/Vislink'in kablosuz çözümleri hakkında daha fazla bilgi için lütfen şu adresi ziyaret edin: https://imt-solutions.com/
 
İlgili Kişi           
Önder Kalkancı
Marjinal Porter Novelli               
0212 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.