Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
02.07.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic 4K ekran serisini tanıttı

Panasonic, Business yeni ve geniş formatlı 4K profesyonel ekran serisini tanıttı.

4K ekranlar, dijital tabela, kurumsal kullanım, sınıf ve perakende ortamları için mükemmel çözümler sunan 500 cd/m2 parlaklığa sahip 86 ve 98 inç model seçenekleriyle sunuluyor.

İlk olarak InfoComm'da gösterilen SQ1 serisinin hafif, ince ve şık bir tasarımı, üstün görünürlük ve 7/24 çalışma olanağı sunan parlak ve verimli bir panelle birleşiyor.

Yüksek görüntüleme performansını uyarlanabilirlik ve olağanüstü verimlilikle bir araya getiren SQ1 serisi tek başına veya ağa bağlı tabela olarak çalışacak şekilde tasarlandı. İki ekranda da daha iyi işleme ve entegrasyon özellikleri için Intel® Smart Display Modülü bulunuyor.

Panasonic Avrupa Pazarlama Müdürü Hartmut Kulessa, konuyla ilgili “Panasonic olarak ekran serimizi uygulama amacından ve kullanılacak alandan bağımsız bir şekilde performans, çok yönlülük ve verimlilik alanlarında sürekli olarak geliştirmeyi amaçlıyoruz. Aynı zamanda Intel® Smart Display Modülü (Intel® SDM), arayüz entegrasyonunu, tabela kurulumlarını ve platform yönetimini basitleştiren şık, ince ve ölçeklenebilir bir ekran çözümü sunmamıza olanak tanıyor” dedi.  

Intel Corporation Nesnelerin İnterneti Grubu Başkan Yardımcısı ve Görsel Perakende ve Dijital Tabela Küresel Yöneticisi Jose Alvaro Avalos da “Panasonic'in yeni SQ1 serisi 4K ekranlarda Intel® Smart Display Modülü'nü (Intel® SDM) kullanmasından mutluluk duyuyoruz. İş birliğimiz, işletmelerin daha kolay ve verimli şekilde etkileşime girerek çalışmalarına yardımcı olmak için esnek, entegre ve ölçeklenebilir bir çözüm sunuyor” dedi.

ISE 2018'de tanıtılan SQ1 serisi, 43 ve 86 inç seçeneklerine sahip altı adet giriş seviyesindeki 4K profesyonel ekrandan oluşan EQ1 serisini tamamlıyor. EQ1 serisi 350 cd/m2 parlaklıkla etkileyici görüntüler sunacak 4K çözünürlüğe sahip olup, kamu alanları, perakende alanları, kurumsal toplantı odaları ve sınıflar için uygun maliyetli bir çözüm sunuyor.

EQ1 Serisi, 2018 Sonbaharında piyasaya sunulacak. SQ1 serisinin ise Aralık 2018'de piyasaya sunulması bekleniyor.

Panasonic Görsel Sistem Çözümleri hakkında daha fazla bilgi almak için https://business.panasonic.com.tr/visual-system sayfası ziyaret edilebilir.

İlgili Kişi  
Önder Kalkancı
Marjinal Porter Novelli                    
0212 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.