Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
21.05.2019

Bültene ait dosyalar

Olağanüstü müşteri deneyimi sunan Panasonic, Markie Ödülü'nün sahibi oldu

Dayanıklı TOUGHBOOK dizüstü bilgisayar, tablet ve el terminalleriyle üstün deneyim sunan Panasonic, Oracle'ın verdiği Markie Ödülü'nü kazandı. Markie Ödülü pazarlama, satış, hizmet ve ticaret alanlarında olağanüstü deneyim sunan Oracle Customer Experience (CX, Oracle Müşteri Deneyimi) Bulut müşterilerine veriliyor. Panasonic aynı zamanda En İyi Genel Müşteri Deneyimi kategorisinde Apex Ödülü'nün de sahibi oldu.
 
Oracle Kurumsal Pazarlama Başkan yardımcısı Christina Cavanna, “Markie Ödülleri, on yıldan uzun süredir sanatsal ve bilimsel dijital pazarlama örneklerini ödüllendirirken, müşterilerin markalarla olan etkileşimindeki değişimi de yansıtıyor. Bu yüzden ödülümüzün kapsamını profesyonellerin satışlarını, hizmetlerini ve ticaretini de içine alacak şekilde artırdık. Markie Ödüllerimizi mükemmel deneyimler oluşturmak için inovasyonun sınırlarını zorlayan insanlara ve kurumlara veriyoruz. Bu yıl da muhteşem sonuçlar elde ettik. Oracle olarak bu yılın kazananlarını tebrik ediyoruz” dedi.
 
Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Pazarlama Genel Müdürü Jan Kaempfer de “20 yıldan uzun süredir sektör lideri şirketimiz, özel dayanıklı mobil bilişim çözümlerimizi benzersiz seviyelere ulaşan müşteri hizmetleriyle birleştiriyor. Bu taahhüdümüzü gerçekleştirirken Oracle'ın müşteri deneyimi bulut uygulamalarından faydalanıyoruz” dedi.
 
Panasonic, müşteri hizmet deneyimini sunmak için pazarlamada (Oracle Eloqua), satış işlemlerinde (Oracle Satış Bulutu) ve müşteri ilişkilerini desteklemek ve sunduğu hizmetleri geliştirmek (Oracle Service Cloud) için Oracle'ın uygulamalarını kullanıyor.
 
2019 Markie Ödülleri 20 Mart Çarşamba günü, Las Vegas'ta gerçekleşen Oracle Modern Müşteri Deneyimi etkinliğinde sahiplerini buldu. Her yıl binlerce lider markanın, sektör vizyonerlerinin, ürün uzmanlarının ve müşteri deneyimi profesyonellerinin katıldığı etkinlikte pazarlama, ticaret, satış ve hizmet alanlarındaki son trendler ve en iyi örnekler tartışılıyor.
 
İlgili Kişi
Önder Kalkancı
Marjinal Porter Novelli                     
0212 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr

Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) teknolojinin arka planda uyum içinde çalışmasını ve şirketlerin özgürce çalışarak başarıya ulaşmalarını kendisine görev edinmektedir. PSCEU'ya göre teknoloji her şeyden önce kusursuz bir işlev göstermelidir. Teknolojik yeteneklerinin arka planda uyum içinde çalıştığına güvenerek sadece müşterilerine odaklanan şirketler başarılı olabilirler. Bu yüzden PSCEU, kurumsal başarı için itici güç olarak, kendisini, müşterilerinin çalışma şekilleriyle son derece uyumlu ve neredeyse görünmez bir şekilde çalışan ürün ve çözümleri geliştirmeye adamaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden oluşmaktadır:
•  Uzaktan kamera, stüdyo kamera ve ENG P2HD'lerde mükemmel bir fiyat-performans ve sorunsuz işlem sağlayan Yayın & ProAV, hikâyeyi en yüksek kaliteli ürün ve çözümlerle anlatma özgürlüğü sunar. VariCam'in sinema kamera modelleri ve EVA1'in gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) desteğiyle olan uyumu; bu ürünleri sinema, televizyon, belgesel ve canlı etkinlik prodüksiyonu için en uygun çözüm yapmaktadır.
•  Dünyanın önde gelen telefon sistemleri, SIP terminal cihazları ve profesyonel ağ tarayıcılarını sunan İletişim Çözümleri, bağlantı yerine iletişime odaklanma özgürlüğü sunmaktadır.
•  Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayar, kurumsal tablet, el terminalleri ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemleriyle mobil çalışanların verimliliklerini artırmasına yardımcı olan Kurumsal Mobil Çözümler. Avrupa'da pazar lideri olarak Panasonic'in dayanıklı dizüstü bilgisayar ve tablet satışlarında 2017 yılında yüzde 57'lik pazar payı bulunmaktadır (VDC Research, Mart 2018).
•  Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ve endüstri uygulamaları üreten Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM kamera çözümleri sunarak; kullanıcılarına görülemeyeni görme özgürlüğünü sunmaktadır.
•  Kanıtlanmış bir kalite sunan CCTV görüntüsü mirası üzerine kurulan Güvenlik Çözümleri. Son derece güvenilir, gelişmiş teknolojik kamera ve görüntü kaydetme sistemlerini kullanan çözümler, tüm çevresel şartlarda en yüksek görüntü kalitesi sunarak kullanıcılarına güvende hissetme özgürlüğü sunmaktadır.
•  Profesyonel görüntü ve projektör yelpazesi sunan ve Görsel İşitsel profesyonellerine yaratma özgürlüğü sağlayan Görsel Sistem Çözümleri. Pazarda yüzde 39 pazar payı ile Avrupa'nın yüksek parlaklık projektörü pazarına liderlik etmektedir (Futuresource >5klm FY17 Q3. 4K & dijital kamera hariç).
 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 591 yan kuruluşu ve 88 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2018 tarihinde sona eren mali yıl için 61,4 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.