Haberler / BKM Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
13.04.2018

Bültene ait dosyalar

Migros ve BKM Express iş birliğiyle mağazalarda yeni ödeme dönemi başladı
 
BKM Express ve Migros iş birliğiyle Türkiye'deki tüm Migros ve Macrocenter'larda cep telefonuyla ödeme yapılabilecek. Türkiye çapında 81 ilde toplam 8 bin Migros ve Macrocenter kasasında kullanılabilecek BKM Express uygulaması sayesinde müşteriler yanlarında cüzdan ve kart taşımaksızın, cep telefonları ile ödemelerini gerçekleştirecekler.
 
Daha önce müşterilere Migros Jetkasa'larda cep telefonlarıyla ödeme kolaylığı sağlayan Migros ve BKM Express iş birliği bir adım ileri taşındı. Artık Migros müşterileri market alışverişinde ödeme alışkanlıklarına bir yenisini ekliyor. Türkiye'de bir ilk özelliği taşıyan bu iş birliğiyle müşteriler, Türkiye çapında 81 ildeki tüm Migros, Mjet, 5M, Migros Toptan Mağazaları ve Macrocenter'larda, toplam 8 bin kasada BKM Express uygulamasıyla mobil ödeme yapabilecek.
 
Alışveriş deneyimini çok daha kolay hale getiren bu yeni projeyle BKM Express uygulaması kullanan Migros müşterileri, BKM Express uygulamasındaki Migros Kasa Ödemesi menüsünden alışverişe özel olarak üretilen kodu kasiyere ileterek ödemelerini yapabilecek. Böylece, BKM Express uygulaması bulunan Migros müşterileri, cüzdan ve kart taşımaksızın alışveriş işlemlerini kolayca tamamlayacak.
 
60 TL'lik alışverişe 10 TL Money Puan
12 - 26 Nisan tarihleri arasında tüm Migros ve Macrocenter mağazalarında Money Club Kart ile 60 TL ve üzeri alışveriş yapan ve ödemesini BKM Express uygulaması üzerinden mobil olarak gerçekleştiren Migros müşterileri 10 Money Puan kazanabilecek.
 
“Perakende sektöründe ödeme deneyimini değiştirecek bir ilke imza atıyoruz''
Yeni projelerini değerlendiren BKM Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Serkan Yazıcıoğlu şunları söyledi: “Dijital dönüşüm, her alanda olduğu gibi perakende sektöründe de etkisini gösteriyor, ödemeleri daha kolay hale getiriyor. BKM olarak biz de ödeme deneyimini, teknolojiyi doğru kullanarak basitleştirmek ve görünmez kılmak için çalışıyoruz. Dünyaya ilham verecek yenilikçi projeler üretiyoruz. Türkiye'nin dijital cüzdanı BKM Express ve Migros iş birliğiyle de yine Türkiye'de bir ilki gerçekleştiriyoruz. Bu proje, market alışverişinde ödeme alışkanlıklarını bambaşka bir noktaya taşıyacak. Mağaza içi mobil ödeme teknolojisini, Türkiye'nin dijital cüzdanı BKM Express ile geliştirmeye ve kullanıcılarımızın hayatlarını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.''
 
“Türkiye'de market alışverişinde ödeme alışkanlıklarını değiştirecek bir ilk”
Migros Bilgi Teknolojileri ve İş Geliştirme Direktörü Kerim Tatlıcı ise, “Migros olarak dijital ve mobil platformlarda dünya perakendesiyle eş zamanlı ve öncü uygulamaları hayata geçiriyoruz. Daha önce BKM Express ile Jetkasa'larda başlattığımız mobil ödeme çözümü sayesinde müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıdık. Şimdi ise Türkiye'de market alışverişinde ödeme alışkanlıklarını değiştiren bir ilki hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Müşterilerimize, bu sistemle yanlarında nakit veya kart taşıma zorunluluğu olmadan, ödemelerini cep telefonlarından hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilme olanağı sağlıyoruz. Türkiye'nin 81 ilindeki tüm Migros ve Macrocenter mağazalarımızda bulunan toplam 8 bin kasamızla, fiziksel ortamda bu kadar yaygın noktadan mobil ödeme imkânı sunan ilk ve tek perakendeciyiz” diye konuştu.
 
İlgili Kişi
Ayşe Ekin Gündüz - ayseg@marjinal.com.tr
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71 - 0533 921 43 53

BKM Express hakkında
Bir BKM markası olan BKM Express, ücretsiz, hızlı, kolay ve güvenli bir dijital ödeme aracı ve Türkiye'nin ilk dijital cüzdan uygulamasıdır. Hâlihazırda 1,5 milyonu aşkın üyesi bulunan BKM Express, 30 bin noktada hizmet vermektedir. BKM Express ile iPhone ve Android uygulamaları üzerinden para gönderilebilmektedir. BKM Express, e-bağış alanındaki yeniliklerin de öncüsüdür ve mobil uygulaması üzerinden sivil toplum kuruluşlarına kolayca bağış yapılabilmektedir. www.bkmexpress.com.tr
 
Migros Hakkında
Migros, Türkiye'nin 81 ilinde, bol çeşitte ve Migros kalitesinde ürünleri en uygun fiyat ve güler yüzlü hizmet anlayışı ile müşterilerine sunmaktadır. Migros'un ana hedefi müşterilerine, yaşam tarzlarına göre farklı kanallardan ulaşarak ihtiyaçlara hızla cevap vermek ve fark yaratan alışveriş deneyimi yaşatmaktır. Migros, MigrosJet'den MMM'lere, Macrocenter ve 5M'e kadar farklı tipteki mağazaları ile müşterilerinin karşısına “Tam Yerinde ve Tam Zamanında” çıkmaktadır. Aynı zamanda otel, restaurant ve cafeler gibi toplu alım yapan yerler için de toptan satış hizmeti bulunmaktadır. Migros Sanal Market, Türkiye'nin öncü, en büyük ve yaygın gıda e-ticaret sitesidir. Migros, “Türkiye'nin En Beğenilen Şirketleri” araştırmasında üst üste 14. defa “Perakende Sektörünün En Beğenilen Şirketi” ödülünü almıştır.


  Share  Paylaş
BKM
Hakkında
1990 yılında 13 kamu ve özel Türk bankasının ortaklığıyla kurulan, hâlihazırda 29 bankanın üyesi olduğu Bankalararası Kart Merkezi‘nin (BKM) faaliyetleri, ödeme sistemleri içerisinde; nakit kullanımı gerekmeksizin her türlü ödemeyi veya para transferini sağlayan veya destekleyen sistem, platform ve altyapıları oluşturmak, işletmek ve geliştirmektir. Kredi kartı ve banka kartı uygulaması içinde bulunan bankalar arasında uygulanacak prosedürleri geliştirmek, standardizasyonu sağlamaya yönelik çalışmalar yaparak kararlar almak, Türkiye genelinde uygulamalar ile yurt içi kuralları oluşturmak, bankalar arasındaki takas ve hesaplaşmayı yürütmek, yurt dışı kuruluş ve komisyonlarla ilişkiler kurmak ve gerektiğinde üyelerini bu kuruluşlarda temsil etmek, halen her banka tarafından devam ettirilen işlemleri daha güvenli, süratli ve daha az maliyetli tek bir merkezden yürütmek, BKM’nin ana faaliyetleri arasında yer almaktadır. 2012 yılında hayata geçirilen BKM Express; BKM, bankalar ve e-ticaret dünyasının önde gelen firmalarıyla birlikte geliştirilen, İnternet alışverişlerini hızlı, kolay ve keyifli hale getiren bir ödeme sistemidir. Troy ile birlikte ise Türkiye kartlı ödeme sistemlerinde yeni bir dönem başlamıştır ve BKM, 1 Nisan 2016 tarihinde “Türkiye’nin Ödeme Yöntemi Troy”u hayata geçirmiştir. Şirket, 2023 yılında “nakitsiz bir toplum” hedefiyle çalışmalarını sürdürmektedir.