Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
03.11.2017

Kurumun kalbine bağlanan ağ tarayıcıları: Panasonic KV-S10Y serisi
 

Panasonic, dijital çalışma sistemine geçişe destek olan teknoloji talebine yanıt olarak yeni ağ tarayıcısı serisi KV-S10Y'yi piyasaya sürdü.
 
Küçük ve orta ölçekli ofislerin yanı sıra kurumsal ortamlar, bankalar, finans kuruluşları, tıp merkezleri ve oteller için de ideal olan bu tarayıcılar, üç adet 'basarak' tarama moduyla, hem PC veya USB bağlantısıyla hem de bu bağlantılar olmaksızın kullanılabiliyor.
 
Kullanıcılar, önceden ayarlanabilen tarama özelliği sayesinde, tarama ile ilgili isteklerini önceden kaydettiklerinde doğrudan bir FTP sunucusuna, SMB klasörüne veya e-postaya tarama yapabiliyor. 
 
Tarayıcılar iki model olarak sunuluyor. KV-S1058Y modeli 65 ppm/130 ipm, KV-S1028Y modeli de 45 ppm/90 ipm hızında tarama yapıyor. Bu yeni ürünler, aynı sınıftaki tüm Panasonic modellerinin en yüksek tarama hızını sunmalarıyla dikkat çekiyor. KV-S1058Y ve KV-S1028Y hem 200/300 dpi hem de çift yönlü/renkli belgelerde aynı hız seviyesine erişiyor. 
 
KV-S10Y serisi tarayıcılarda aynı zamanda yüksek kapasiteli otomatik belge besleyici (ADF) bulunur. Böylece büyük hacimli işler ve iki taraflı belgeleri taramak için ideal olan bu tarayıcılar, 100 orijinale kadar (80 g/m2) kağıt kapasitesine ulaşıyor.
 
KV-S10Y serisi ürünlerde, tarama performansını etkileyen kesintileri en aza indirecek akıllı çift besleme algılama özelliği de bulunuyor. Bu özellik; etiket, kupon ve fotoğrafların pozisyon ve uzunluklarının, aynı formata sahip belgelerde çift besleme algılamasını otomatik olarak devre dışı bırakmak için hafızaya alınması anlamına geliyor.
 
KV-S10Y serisini değerlendiren Panasonic İletişim Çözümleri Pazarlama Yöneticisi Shinta Muya; "Ofis ortamları, çalışma alanları ve iş operasyonları değişip geliştikçe, teknolojinin de buna ayak uydurması gerekiyor. Yeni KV-S10Y serisi tarayıcılar, bu yeni nesil teknolojiyi temsil ediyor. Bu ürünlerin doğrudan iş sistemlerimize bağlanma ve müşterilerimizin çözümlerimizden beklediği yüksek performansı sunabilme yetenekleri, tarayıcıların dijital çalışmaya geçişte kritik bir role sahip oldukları anlamına geliyor" dedi. 
Panasonic İletişim Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için: http://business.panasonic.com.tr/iletisim-cozumleri/
 

İlgili Kişi:
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli
ceylann@marjinal.com.tr 
0212 219 29 71
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
 
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana gelmektedir:
 

  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahiptir.
  • Profesyonel tarayıcılar, çok işlevli yazıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Research, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, canlı bilimi, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunar. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahiptir.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global
 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.