Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
08.06.2018

Bültene ait dosyalar

En güvenilir sağlamlaştırılmış notebook ve tablet sağlayıcısı Panasonic
 
Geçtiğimiz günlerde yapılan bir tüketici araştırmasına göre Panasonic kurumların ihtiyacını anlamada, donanım performansında, teknik destekte ve genel memnuniyette birinci sırada yer alıyor           
 
VDC Research'ün uluslararası teknoloji uzmanları tarafından geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen araştırmasında yer alan tüketicilerin yanıtlarına göre Panasonic, en güvenilir sağlamlaştırılmış notebook ve tablet sağlayıcısı olarak ilk sırada yer alıyor. Sağlamlaştırılmış Toughbook notebook ve Toughbook tabletlerin küresel pazar lideri sağlayıcısı, kurumların ihtiyaçlarını anlama, donanım performansı, teknik destek ve genel memnuniyet gibi birçok kategoride birinci oldu. VDC Research tarafından gerçekleştirilen araştırmaya Avrupa ve Kuzey Amerika'dan 600'den fazla mobil bilişim cihazı alıcısı katılım gösterdi.
 
Sağlamlaştırılmış cihazın yaşam döngüsü üzerinden anahtar noktalar alıcılara sorulduğunda; sağlayıcı ve müşteri arasındaki memnuniyeti sıfır ve on arasında notlandıran Net Promoter Puanı'nı (NPS) kullanan Panasonic, sağlamlaştırılmış ürün alanındaki rakiplerini geride bıraktı.
 
Tavsiye anketlerinde ilk sırada
Sağlamlaştırılmış bilişim aracı sağlayıcıları bir bütün olarak düşünüldüğünde Panasonic, NPS puan skalasında en yakınındaki rakibinin altı puan üstünde yer alarak ilk sıraya yerleşti. Puanlamada, bir tüketicinin tercih ettiği şirketi ve ürünü tavsiye etme ihtimali temel alındı.
 
İhtiyaçları anlama ve uygulama
Alıcılar, Panasonic'in ihtiyaçları anlama ve gerekli teknik destek ile buna cevap verme özellikleri ile sağlamlaştırılmış ürünler sektöründeki benzerlerini geride bırakmayı başardığını söyledi. Panasonic, aynı zamanda çözümün uygulanması ve teknik destek alanlarında da ilk sıraya yerleşti.
 
Donanım performansının en güçlüsü
Panasonic, donanım performansında genel memnuniyet alanında sağlamlaştırılmış ürünler sıralamasında ilk sırada yer aldı. Alıcılar, puanlamalar sırasında görüntü kalitesini, gün ışığında okunabilirliği, işlemci performansını, bataryanın ömrünü, kablosuz internet performansını, düşmeye ve darbeye karşı dayanıklılığı, titreşimi ve suya dayanıklılığı göz önünde bulundurdu.
 
Satış sonrası memnuniyet
Bunlarla birlikte VDC Research, muadilleri ile kıyaslandığında Panasonic'in hizmet kalitesinde de onları geride bıraktığını bildirdi. Anketin bu kategorisindeki sorularda hizmetin uygunluğu, bakım, hizmet kalitesi, müşteri hizmetleri ve yatırım değeri yer alıyor.
 
Fark yaratan özellikler
VDC Research Kurumsal Mobilite ve Bağlantılı Cihazlar Kıdemli Başkan Yardımcısı David Krebs, konuyla ilgili “Panasonic'in teknolojileri, çeşitli entegre olmuş kurum ve misyon-kritik iş yüklerine fayda sağlıyor. Müşteri ihtiyaçlarını anlayabilme ve bu ihtiyaçlara yanıt verebilmek için fırsatları iyi değerlendirme becerileri, Panasonic'i sağlamlaştırılmış ürün sektöründeki rakiplerinden farklılaştıran anahtar noktalar olarak ön plana çıkıyor. Hizmete alım sonrasında ortaya çıkan benzersiz ihtiyaçlar ve değişim gerekliliklerini ele alış biçimi ve sunduğu profesyonel hizmetler de Panasonic'in rakiplerine fark attığı diğer noktalar. Bunlar Panasonic'in hizmet kapasitesinin çok önemli ve fark yaratan özellikleri” dedi.
 
Başarı getiren kararlar
Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Pazarlama Genel Müdürü Jan Kaempfer ise “Bir kuruluşun mobil bilişim çözümü için doğru sağlayıcıyı seçmesi, kuruluşun başarılı olabilmesi için şarttır. Mobil işgücünün ihtiyaçlarını anlamaktan en iyi sağlamlaştırılmış çözümün belirlenmesine, uygulanmasından bakım, hizmet ve desteğe kadar ürünlerin yaşam döngüsündeki her aşamada doğru tavsiye ve desteği sunabilecek bir sağlayıcı gerekiyor. Panasonic olarak müşterilerimize bu denli yüksek seviyedeki desteğimizi sunabilmek için sürekli çalışıyoruz. Bu araştırmanın gösterdiğimiz çabaları ortaya çıkarmış olmasından mutluluk duyuyorum” dedi.
 
Araştırmanın Yönetici Özeti'nin bir kopyasını indirmek için: https://toughbook.panasonic.eu/guven-zamanla-kazanilir
 
 
Toughbook hakkında daha fazla bilgi için www.toughbook.eu

 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
 
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
 
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
 
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Kurumsal Mobil Çözümler . Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
 
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
 
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
 
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.