Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
11.10.2018

Bültene ait dosyalar

E-ticaretin yaşadığı büyümeyle posta ve lojistik sektörü üzerindeki baskı gittikçe artıyor

Avrupa'nın Posta ve Lojistik sektörüne yardımcı olması için hazırlanan değerlendirme raporu, dayanıklı mobil cihaz üreticisi Panasonic Toughbook ve kurumların çeviklik, görünürlük ve izlenebilirlik kazanmasını sağlayan inovatif teknoloji şirketi Zetes tarafından yayınlandı. Rapor, teknolojinin kullanımıyla gerçekleştirilen dağıtımların güçlüklerine değiniyor.
 
E-ticaretin yaşadığı büyümeyle posta ve lojistik sektörü ve işgücünün üzerindeki baskı gittikçe artıyor. Avrupa'da gerçekleşen çevrimiçi satışların 2021'e kadar yüzde 14'lük yıllık bileşik büyüme oranıyla 450,2 milyar € seviyelerine ulaşması bekleniyor[1]. Kurum ve tüketicilerin satın alma alışkanlıklarındaki bu değişiklik, posta ve teslimat sektöründe büyük etkilere sebep oluyor. Öyle ki, 2021'e kadar Avrupa'da teslim edilen paket sayısının %69 artması bekleniyor[2].
 
Artan iş yükü, teknoloji altyapısının ve sektörlerdeki işgücünün bu yükün altından kalkmasını zorlaştırıyor. Bu da yeni, daha verimli ve etkili çalışma yöntemlerinin bulunması ihtiyacını ortaya çıkarıyor. Bağımsız değerlendirmeye göre teslimat, depolama ve lojistik sektöründe çalışanların yüzde 60'ı, barkod tarayıcı cihazlarının ya makul seviyede etkili olduğunu veya hiç etkili olmadığını düşünüyor. Bu cihazlar halihazırda günde ortalama 197 barkod tarıyor ve çalışanlar, bu rakamın bir önceki yıla göre yüzde 24 artmasını bekliyor.
 
İş yükündeki belirgin artış, günün şartlarına uymayan teknolojiyle birleştiği zaman işgücünün hayatına bile etki ediyor. İşgücünün yüzde 60'ı, geçmiş 12 ay içerisinde bilek veya kollarında ağrı ve acı hissettiklerini bildirdi. Bu kişilerin yüzde 69'u ise ortalama 2,75 gün izin almak zorunda kaldı. Aynı ağır hareketi tekrar yapmaktan dolayı oluşan ağrı ve yaralanmalar da işgücünün yüzde 52'sini etkiledi. Etkilenenlerin yüzde 78'i, geçmiş 12 ay içerisinde ortalama 3 gün hastalık izni aldı.

Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Pazarlama Genel Müdürü Jan Kaempfer, konuyla ilgili “Posta ve lojistik şirketlerinin Avrupa genelinde artan talebe cevap vermek ve başarılı bir şekilde büyümek için mobil bilişim çözümlerini kullanması gerekiyor. Yeni donanımlar, uzmanlaşmış yazılım çözümleriyle birleştiğinde kurumların teslimat devriminde en ön sırada yer almasını sağlayabiliyor. Bu rapor, teknolojinin sektöre neler sunabileceğini ve ileriyi düşünen Avrupalı kurumların verimli olduklarından emin olmak ve işgüçlerini sağlıklı tutmak için bu çözümleri nasıl başarıyla benimsediğini göstermeyi amaçlıyor.
 
Dayanıklı mobil bilişime sahip Avrupalı posta ve lojistik sektörünün güçlüklerine değinen ‘Built to Deliver'ın bir kopyası, https://business.panasonic.co.uk/computer-product/sites/default/nfsfiles/technical_downloads/Panasonic%20Zetes%20postal%20whitepaper-EN_0.pdf adresinden indirilebiliyor.
 
TOUGHBOOK hakkında daha fazla bilgi için: www.toughbook.eu

İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr

Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) teknolojinin arka planda uyum içinde çalışmasını ve şirketlerin özgürce çalışarak başarıya ulaşmalarını kendisine görev edinmektedir. PSCEU'ya göre teknoloji her şeyden önce kusursuz bir işlev göstermelidir. Teknolojik yeteneklerinin arka planda uyum içinde çalıştığına güvenerek sadece müşterilerine odaklanan şirketler başarılı olabilirler. Bu yüzden PSCEU, kurumsal başarı için itici güç olarak, kendisini, müşterilerinin çalışma şekilleriyle son derece uyumlu ve neredeyse görünmez bir şekilde çalışan ürün ve çözümleri geliştirmeye adamaktadır. 

PSCEU altı ürün kategorisinden oluşmaktadır:
  • Uzaktan kamera, stüdyo kamera ve ENG P2HD'lerde mükemmel bir fiyat-performans ve sorunsuz işlem sağlayan Yayın & ProAV, hikâyeyi en yüksek kaliteli ürün ve çözümlerle anlatma özgürlüğü sunar. VariCam'in sinema kamera modelleri ve EVA1'in gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) desteğiyle olan uyumu; bu ürünleri sinema, televizyon, belgesel ve canlı etkinlik prodüksiyonu için en uygun çözüm yapmaktadır.
  • Dünyanın önde gelen telefon sistemleri, SIP terminal cihazları ve profesyonel ağ tarayıcılarını sunan İletişim Çözümleri, bağlantı yerine iletişime odaklanma özgürlüğü sunmaktadır.
  • Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayar, kurumsal tablet, el terminalleri ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemleriyle mobil çalışanların verimliliklerini artırmasına yardımcı olan Kurumsal Mobil Çözümler. Avrupa'da pazar lideri olarak Panasonic'in dayanıklı dizüstü bilgisayar ve tablet satışlarında 2017 yılında yüzde 57'lik pazar payı bulunmaktadır (VDC Research, Mart 2018).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ve endüstri uygulamaları üreten Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM kamera çözümleri sunarak; kullanıcılarına görülemeyeni görme özgürlüğünü sunmaktadır.
  • Kanıtlanmış bir kalite sunan CCTV görüntüsü mirası üzerine kurulan Güvenlik Çözümleri. Son derece güvenilir, gelişmiş teknolojik kamera ve görüntü kaydetme sistemlerini kullanan çözümler, tüm çevresel şartlarda en yüksek görüntü kalitesi sunarak kullanıcılarına güvende hissetme özgürlüğü sunmaktadır.
  • Profesyonel görüntü ve projektör yelpazesi sunan ve Görsel İşitsel profesyonellerine yaratma özgürlüğü sağlayan Görsel Sistem Çözümleri. Pazarda yüzde 39 pazar payı ile Avrupa'nın yüksek parlaklık projektörü pazarına liderlik etmektedir (Futuresource >5klm FY17 Q3. 4K & dijital kamera hariç).
 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 591 yan kuruluşu ve 88 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2018 tarihinde sona eren mali yıl için 61,4 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global
 
[1] Retail Research'ün 2017'de yayınladığı “Online Retailing: Britain, Europe, US and Canada” raporundan
[2] Cushman & Wakefield'ın 2017'de yayınladığı “Urban Logistics” raporundan


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.