Haberler / Çağrı Merkezleri Derneği Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
07.12.2017

Çağrı Merkezleri Derneği tarafından ikincisi düzenlenen Altın Kulaklık Ödülleri sahiplerini buldu
 
Çağrı Merkezleri Derneği tarafından bu yıl ikincisi gerçekleştirilen Altın Kulaklık Ödüllerinde sektör çalışanları “En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi”, “En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi” ve “Bu İşi Seviyorum Çünkü” olmak üzere üç kategoride yarıştı.
 
Çağrı Merkezleri Derneği tarafından sektörde bir ilk gerçekleştirilerek geçtiğimiz yıl başlatılan Altın Kulaklık Ödüllerinin ikincisi düzenlendi.
 
Tüm çağrı merkezi müşteri temsilcilerinin başvurusuna açık olan yarışmaya bu yıl yine 100'ün üzerinde başvuru oldu. Sektör çalışanlarının amatör olarak çektikleri kısa videolarla katıldıkları yarışmaya başvurular web sitesinden yapıldı. Yarışmacılar bir kategoriye en fazla bir videoyla katıldı.
 
2. Altın Kulaklık yarışmasının “En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi” kategorisinin birincisi Emine Gül Kurtaç, “En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi” kategorisinin birincisi Derya Altıok ve “Bu İşi Seviyorum Çünkü” kategorisinin birincisi Merve Saatlioğlu oldu.
 
Altın Kulaklık Ödüllerinin ikinci yılında da ilgiden memnun olduklarını ve birincileri belirlemekte zorlandıklarını ifade eden Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı, "Bu kadar büyük bir sektörün aynı zamanda kalplere dokunan pek çok hikayeye ve işini severek yapmanın değerini bilen genç çalışanlara sahip olduğunu bizlere bir kez daha bu kadar güzel anlatımlarla gösterdikleri için yarışmamıza katılan tüm müşteri temsilcilerimize teşekkür ediyoruz. Yarışmamız sayesinde çağrı merkezi çalışanlarının ne kadar yaratıcı, eğlenceli ve sosyal çevreye duyarlı olduklarını görüyoruz ve bununla gurur duyuyoruz" dedi.
 
Yarışmanın detaylarına altinkulaklik.cagrimerkezleridernegi.org adresinden ulaşabilir.
 

 
İlgili Kişi:
Ceylan Naza
0212 219 29 71
0533 927 23 94
ceylann@marjinal.com.tr
 
 
Çağrı Merkezleri Derneği hakkında:
Çağrı Merkezleri Derneği, Türkiye'de çağrı merkezleri sektörünün gelişimini sağlamaya, faaliyet ve etki alanını genişletmeye yönelik iş/güç birliğini hedefleyen referans kuruluş olmak üzere, Kasım 2008 tarihinde 9 kuruluşun ortak girişimiyle kurulmuştur. Çağrı Merkezleri Derneği, kısa sürede toplam 54 kurumun üyeliğiyle, sektörün yüzde 90'ından fazlasını temsil eder konuma gelmiştir. Çağrı Merkezleri Derneği, çağrı merkezlerinin faaliyet alanlarını kamuoyuna daha iyi tanıtmayı, sunulabilecek katma değerleri iş dünyasına anlatmayı, mesleki sorunları paylaşmayı, değişik paydaşlar arasında bir iletişim ve uzlaşı platformu olmayı ve sektör problemlerine çözüm getirmeyi amaçlamaktadır. Çağrı Merkezleri Derneği hakkında daha ayrıntılı bilgiyi www.cagrimerkezleridernegi.org adresinden edinebilirsiniz.


  Share  Paylaş
Çağrı Merkezleri Derneği
Hakkında
Çağrı Merkezleri Derneği, Türkiye’de çağrı merkezleri sektörünün gelişimini sağlamaya, faaliyet ve etki alanını genişletmeye yönelik iş/güç birliğini hedefleyen referans kuruluş olmak üzere, Kasım 2008 tarihinde 9 kuruluşun ortak girişimiyle kurulmuştur. Çağrı Merkezleri Derneği, kısa sürede toplam 48 kurumun üyeliğiyle, sektörün yüzde 90’ından fazlasını temsil eder konuma gelmiştir. Çağrı Merkezleri Derneği, çağrı merkezlerinin faaliyet alanlarını kamuoyuna daha iyi tanıtmayı, sunulabilecek katma değerleri iş dünyasına anlatmayı, mesleki sorunları paylaşmayı, değişik paydaşlar arasında bir iletişim ve uzlaşı platformu olmayı ve sektör problemlerine çözüm getirmeyi amaçlamaktadır. Çağrı Merkezleri Derneği hakkında daha ayrıntılı bilgiyi www.cagrimerkezleridernegi.org adresinden edinebilirsiniz.