Haberler / BKM Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
14.03.2018

Bültene ait dosyalar

BKM Express'ten Türkiye'de bir ilk: Kasasız alışveriş deneyimi
 
Türkiye'nin ilk ve en yaygın dijital cüzdanı BKM Express, yenilikçi projelerine hız kesmeden devam ediyor. BKM Express bu kez dünyada henüz deneme aşamasında olan ve geleceğin ödeme yöntemlerinden biri olarak kabul edilen kasasız alışverişi, Türkiye'de ilk kez Kanyon Cam Oda'da D&R işbirliğindeki projeyle hayata geçirdi.
 
Türkiye'yi dijital cüzdan teknolojisiyle tanıştıran BKM Express, üyelerini teknolojinin sunduğu imkânlarla buluşturarak alışveriş deneyimini daha rahat, kolay ve zevkli hale getirecek yenilikçi projelere imza atmaya devam ediyor.
 
BKM Express, Kanyon AVM ve D&R işbirliğiyle gerçekleştirilen proje kapsamında 31 Mart'a kadar Kanyon AVM'ye gelen BKM Express üyeleri, Kanyon Cam Oda'daki D&R'da kasasız alışveriş yapıyor, her 30 TL'lik alışverişlerinde de 10 TL indirim fırsatından yararlanıyor. BKM Express'in çözüm ortağı KPay ile geliştirdiği altyapı sayesinde BKM Express kullanıcıları, Cam Oda'da D&R ürünleri arasından istediklerini seçip kasa ve kasiyere ihtiyaç duymadan kolayca ödeme yapıyor.
 
Kasa kuyruğunu tarihe karıştıracak çözüm
Dünyada da henüz deneme aşamasında olan kasasız alışveriş deneyiminin yaşatıldığı Cam Oda, bu teknolojiyi merak edenler tarafından yoğun ilgi görüyor. Kasasız ödeme sayesinde alışveriş tamamen dijitalleşirken kasa kuyruğunu da tarihe karıştıran bu çözüm ile BKM Express kullanıcıları, diledikleri ürünü POS cihazlarından kendileri okutup mağazadan çıkıyorlar.
 
Kasasız ödeme nasıl yapılıyor?

  • BKM Express kullanıcıları önce seçtikleri ürünün barkodunu KPay POS cihazına okutuyor,
  • Ardından POS cihazı ekranında oluşan QR kodunu cep telefonlarındaki BKM Express uygulaması ile okutarak ödemelerini kolay bir şekilde tamamlıyorlar.

 
“Global markaların ilham alacağı ödeme çözümleri tasarlıyoruz”
Yeni projeleri ile ilgili değerlendirmede bulunan BKM Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Serkan Yazıcıoğlu, “Dünyada da henüz deneme aşamasında olan kasasız alışverişi, Türkiye'de ilk defa gerçekleştirmekten dolayı çok mutluyuz. Global markaların da ilham alacağı çözümler tasarlıyoruz ve bu teknolojilere öncülük etmeyi çok önemsiyoruz. E-ticaret sayesinde artık çok alıştığımız ödeme kolaylıklarının, fiziksel dünyada da mobil cüzdanlarla tecrübe edilebildiğini herkese anlatmak istiyoruz. Mağaza içi mobil ödeme teknolojisini BKM Express kullanıcılarıyla buluşturacağımız projelerimiz devam edecek'' dedi.

 
İlgili Kişi
Ayşe Ekin Gündüz
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71 - 0533 921 43 53
ayseg@marjinal.com.tr

 
BKM hakkında
1990 yılında kurulan Bankalararası Kart Merkezi (BKM), halihazırda 28'i banka olmak üzere 32 finansal kuruluştan oluşan üyeye sahiptir. Bankaların operasyonlarını kolaylaştırma ve operasyonel süreçlerde verimliliği artırma odaklı faaliyetler yürüten BKM, ödeme sistemleri ekosistemine güvenli ve hızlı çözümler üreten teknoloji odaklı bir kurumdur. “Nakitsiz ödemeler toplumu” hedefini sahiplenen bir kurum olarak 2012 yılında Türkiye'nin ilk dijital cüzdanı BKM Express'i hizmete sunmuştur. Türkiye'de nakitsiz ödemeler toplumu hedefi bilincinin artmasına yönelik birçok tanıtım projesine ve iletişim kampanyasına imza atan BKM, sunduğu yenilikçi ödeme teknolojileri ve platformlarıyla da bu hedefe katkı sağlamaktadır. BKM, 2016 yılında Türkiye'nin ilk yerli kartlı ödeme şeması ve markası TROY'u da sektörün hizmetine sunmuştur. Bilgi için: www.bkm.com.tr
 
BKM Express hakkında
Bir BKM markası olan BKM Express, ücretsiz, hızlı, kolay ve güvenli bir dijital ödeme aracı ve Türkiye'nin ilk dijital cüzdan uygulamasıdır. Hâlihazırda 1,5 milyonu aşkın üyesi bulunan BKM Express, 30 bin noktada hizmet vermektedir. BKM Express ile iPhone ve Android uygulamaları üzerinden para gönderilebilmektedir. BKM Express, e-bağış alanındaki yeniliklerin de öncüsüdür ve mobil uygulaması üzerinden sivil toplum kuruluşlarına kolayca bağış yapılabilmektedir. www.bkmexpress.com.tr

 
 



 


  Share  Paylaş
BKM
Hakkında
1990 yılında 13 kamu ve özel Türk bankasının ortaklığıyla kurulan, hâlihazırda 29 bankanın üyesi olduğu Bankalararası Kart Merkezi‘nin (BKM) faaliyetleri, ödeme sistemleri içerisinde; nakit kullanımı gerekmeksizin her türlü ödemeyi veya para transferini sağlayan veya destekleyen sistem, platform ve altyapıları oluşturmak, işletmek ve geliştirmektir. Kredi kartı ve banka kartı uygulaması içinde bulunan bankalar arasında uygulanacak prosedürleri geliştirmek, standardizasyonu sağlamaya yönelik çalışmalar yaparak kararlar almak, Türkiye genelinde uygulamalar ile yurt içi kuralları oluşturmak, bankalar arasındaki takas ve hesaplaşmayı yürütmek, yurt dışı kuruluş ve komisyonlarla ilişkiler kurmak ve gerektiğinde üyelerini bu kuruluşlarda temsil etmek, halen her banka tarafından devam ettirilen işlemleri daha güvenli, süratli ve daha az maliyetli tek bir merkezden yürütmek, BKM’nin ana faaliyetleri arasında yer almaktadır. 2012 yılında hayata geçirilen BKM Express; BKM, bankalar ve e-ticaret dünyasının önde gelen firmalarıyla birlikte geliştirilen, İnternet alışverişlerini hızlı, kolay ve keyifli hale getiren bir ödeme sistemidir. Troy ile birlikte ise Türkiye kartlı ödeme sistemlerinde yeni bir dönem başlamıştır ve BKM, 1 Nisan 2016 tarihinde “Türkiye’nin Ödeme Yöntemi Troy”u hayata geçirmiştir. Şirket, 2023 yılında “nakitsiz bir toplum” hedefiyle çalışmalarını sürdürmektedir.