Haberler / AloTech Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
08.11.2018

Bültene ait dosyalar

AloTech'ten, görme engelliler için çağrı merkezi operatörlüğü eğitimine tam destek
 
Engelli bireylerin istihdam edilmesine son derece önem veren AloTech, bu doğrultuda T.C. İstanbul Valiliği İstanbul Görme Engelliler Rehabilitasyon Merkezi bünyesinde başlatılan Çağrı Merkezi Operatörlüğü kursuna ciddi katkılar sunuyor. Şirket, ekran okuyucu uyumluluğu ve işlem kısayolları gibi pek çok katma değerli özellikle daha kolay bir eğitim süreci yaratılmasına destek oluyor. 
 

Türkiye'nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech, engelli bireylerin iş yaşamındaki görünürlüğünü artırmak amacıyla sosyal sorumluluk projelerine ağırlık veriyor. Şirket, engelli bireylerin istihdam edilmesi hedefiyle T.C. İstanbul Valiliği İstanbul Görme Engelliler Rehabilitasyon Merkezi bünyesinde hayata geçirilen Çağrı Merkezi Operatörlüğü eğitimine tam destek sunuyor. 
 
Kasım ayı itibariyle beş kişilik bir grupla ilki açılan kursun 3,5 ay sürmesi ve yeni gruplarla devamlı hale gelmesi hedefleniyor. Projeyle hem görme engelli bireylerin istihdam olanaklarını artırmak hem de iş dünyası ve işverenlerin gereksinim duyduğu nitelikli engelli işgücü talebine karşılık vermek amaçlanıyor. AloTech bu projede, birçok ürünle yapılamayan ekran okuyucunun uyumluluğu ve işlem kısa yolları gibi katma değerli özellikler sunarak daha kolay bir eğitim süreci yaratılmasına destek oluyor. 
 
“Engelli bireylerin istihdam edilmesi için her türlü desteği vermeyi sürdüreceğiz”
Projeyi değerlendiren AloTech CEO'su Cenk Soyak, “Bu eğitimle işverenlerin, istihdam etmek zorunda oldukları engelli sayısına bağlı kalmaksızın, verimli ve sorumluluk sahibi görme engelli bireyleri istihdam etmelerinin önündeki önyargıları kırmak hedefleniyor. Böylesine anlamlı bir projeye katkı sunmaktan dolayı son derece mutluyuz. AloTech olarak engelli bireylerin istihdam edilebilmesini sağlamak üzere her türlü desteği vermeye gelecekte de devam edeceğimizi taahhüt ettik. Önümüzdeki dönemde bu doğrultuda atacağımız adımlara hız kazandırmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

İlgili Kişi:                 
Somer Topaloğlu
Marjinal Porter Novelli                                
0212 219 29 71
somert@marjinal.com.tr
 
AloTech hakkında 
2012 yılında kurulan AloTech, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden “hizmet” olarak sunmayı hedefleyen bir teknoloji şirketidir. Geleneksel teknolojilerin aksine donanım, yazılım, sunucu gibi yatırım maliyetleri ve bakım, onarım, lisanslama ve upgrade gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefleyen AloTech, bu yaklaşımıyla bulut teknolojilerinin Türkiye'deki öncüleri arasında yer almaktadır.  Mevcut çözümleri Bulut Santral (Cloud PBX), Bulut Çağrı Merkezi (Cloud Contact Center) ve Kanal Çağrı Yönetimi hizmetlerinden oluşan AloTech, tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde (pay as you go) modeliyle ücretlendirmekte, böylelikle müşterilerine “gerçek anlamda” katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır. www.alo-tech.com

 


  Share  Paylaş
AloTech
Hakkında
2007 yılında kurulan AloTech, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden “hizmet” olarak sunmayı hedefleyen bir teknoloji şirketidir. Geleneksel teknolojilerin aksine donanım, yazılım, sunucu gibi yatırım maliyetleri ve bakım, onarım, lisanslama ve upgrade gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefleyen AloTech, bu yaklaşımıyla bulut teknolojilerinin Türkiye’deki öncüleri arasında yer almaktadır. Mevcut çözümleri Bulut Santral (Cloud PBX), Bulut Çağrı Merkezi (Cloud Contact Center) ve Kanal Çağrı Yönetimi hizmetlerinden oluşan AloTech, tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde (pay as you go) modeliyle ücretlendirmekte, böylelikle müşterilerine “gerçek anlamda” katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır.