Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
24.10.2017

Alandan kazanmanızı sağlayan tarayıcılar ile kurumunuzu büyütün
 
Panasonic, tüm kurumsal sanal uygulamalarla uyumlu ve çok yönlülük sunan yeni bir kompakt tarayıcı serisi olan KV-S1037'yi piyasaya sürdü.
 
Ofislerde, bankalarda, tıp merkezlerinde ve konaklama sektöründe kullanılması amaçlanan bu tarayıcılar, kurumlara tamamen dijital bir tarayıcı ile çalışma özgürlüğü veriyor.
 
Serideki iki model de (KV-S1037 ve KV-S1037X) renkli 300 dpi'de 30 ppm/60 ipm'ye kadar tarama hızına ulaşabiliyor. KV-S1037 serisi, bu sınıfta yer alan tarayıcılara özgü bazı özellikleriyle öne çıkıyor. KV-S1037 serisi, ağırlığı 20-413 gsm arasında değişen belgelerin üstesinden geliyor ve pasaport tarama özelliğiyle de dikkat çekiyor.
 
Bu serideki tarayıcılar, kompakt tasarımları sayesinde performanslarından ödün vermeden alandan tasarruf sağlıyor. Resepsiyon veya ofis masalarına ve müşteri hizmetleri sunulan yerlerdeki en küçük alanlara dahi rahatlıkla sığıyor.
 
KV-S1037 serisi yüksek hızda çıktı ve 50 sayfalık otomatik belge besleyici (ADF) kapasitesiyle sınıfının tüm özelliklerini karşılayan üstün bir performans sunuyor.
 
Serideki iki modelde de USB 3.0 özelliği bulunuyor. KV-S1037X ise kablo ihtiyacı olmadan diğer cihazlara doğrudan bağlantı sağlayan yerleşik Gigabit Ethernet ve WiFi özelliği de sunuyor.
 
Panasonic İletişim Çözümleri Pazarlama Yöneticisi Shinta Muya ürünleri değerlendirdi. Muya; “Bu tarayıcılar, tek dokunuşla tarama özellikleri sayesinde kolay kullanıma elverişlidir. Önceden ayarlı üç tuştan birine basarak veriyi tarayıp, tanımlı varış noktanıza kolayca gönderebilirsiniz. Operatörün; pratik ve manuel kağıt tarama için taramayı başlatmak üzere belgeyi ADF içine koyması yeterli oluyor. Böylece cihazı çalıştırmak için temas kurmaya ihtiyacınız kalmıyor” dedi.
 
Yeni Panasonic KV-S1037 tarayıcısının dağıtım tarihi Ekim 2017 olarak belirlendi. KV-S1037X'in dağıtım tarihi ise 2018 başı olarak planlanıyor.
 
Panasonic İletişim Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için: http://business.panasonic.com.tr/iletisim-cozumleri/
 
İlgili Kişi:
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli
ceylann@marjinal.com.tr 
0212 219 29 71
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
 
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana gelmektedir:

  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahiptir.
  • Profesyonel tarayıcılar, çok işlevli yazıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Research, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, canlı bilimi, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunar. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahiptir.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
 Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global
 

 
 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.